Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
yaşam dediğin ne ki doğmak bir kere ölmekse...binlerce. an avucunun içinde yeryüzü an yıldızlar kadar uzaktan seyredersin kendini gün gelir bir simit sıcaklığı damağında gün gelir ne yenir ne yutulur boğazında geçmişten bu yana akıl ermez kahpelerin oyunlarına vurulurda- vurulursun tenine yabancı kurşunlarla denizinin mavisini sunarsın kurak ruhlarını ıslatırlar yüreğindir can yelekleri kıyılarında doğar- büyür- çoğalırlar ama yazgısıdır tarihten bu yana insan olanın direnerek tüketilmek ve bir kere doğup binlerce kez ölmek yine de bitmez denizlerin boğuşsan da dalgalarında çekemez derinlerine ölü yosunlar vurursun mutlaka bir adanın kollarına seyrederler seni ölüm çukurundaki simsiyah kanayan gözleriyle binlerce parçaya bölünsen de gülüşlerini söndüremez sağanakları özlem dolu gözlerinde bulamazlar düşmanca bir bakış sorumsuzca sıralanan sözlerinde susarsın..susarsın yiğitçe bilirsin daha çok yürünecek bu vahşet yolunda kiminin dil ucundan kiminin iki dudak arasından batacaktır özsüz sözlerinin zehirli dikenleri ama alışıksındır artık kan tutmaz seni yaşam dediğin ne ki doğmak bir kere ölmekse...binlerce..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Figen GönülverYarar , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |