..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Serdar ULUSOY




13 Ağustos 2010
Sonumsun,bensin,canımdan Ötesin  
Serdar ULUSOY
Aşk böyle bir şeymiş işte..Her dakika insanı ağlatan bir şey.Anlatamayınca sıkıntı yapan bir şey,Kelimelerin yetersiz kaldığı bir şey.Sen benim içimden kopansın. Bensin! Canımdan ötesin.


:DACF:
Hayatla mücadelemin son demlerindeydim,benibulduğunda.Kabullenmişlik,bıkkınlık,çaresizlik,bazende mutluluk.Hapistim ben.Küçük bir zindan düşün,en yukarıda da bir pencere…İşte o benim elimde kalan tek mutluluğumdu.Oda yaşamak.Yaptığım saçma fedakarlıkların kurbanı olmuştum.Artık hiçbir yere gidemezdim.Aklım artık o küçük pencereden,kaçıp gitmeyi düşünmeye başlamıştı.Kendimi bulmalıydım.Küçük bir umutta olsa tırmanmaya başlamıştım.Arada bir elim kayıyor,oraya geri düşüyordum.Ama çıkmalıydım oradan,ne olursa olsun.

Uzun uğraşlar sonucunda ulaşmıştım pencereye.Ellerim,dizlerim kan içinde kalmıştı.Ama mutluydum ulaştığım için…

Ama o pencere o kadar küçüktü ki,bırak geçmeyi elimi zor çıkarıyordum dışarı…Olmadı! Ve yine umudumu kaybetmiştim,zayıftım.Kendimi hiçe sayıyordum hep.Yine yapamadın,yine olmadı.Mahkumsun işte diyordum devamlı.

Tam aşağıya inecekken,içeriye gözlerimi alan bir ışık girdi.İçerisi aydınlandı.O küçük karanlık zindan,aydınlanmıştı artık.O kadar parlaktı ki, bu ışık ne diye bakamıyordum bile….

Bilinçsizce elimi pencereden dışarı uzattım.Göremem ama hissederim belki diye..Ve o anda elimi tuttu biri.Öyle sıkı tuttu ki ellerimden kalbime bir şey gitti sanki.Güzel bir şey…Sıcak,samimi,sihirli bir iksir gibi.Hiç bir şey söylemeden,hiçbir şey konuşmadan el ele kırdık o duvarı.Pencere gitti,yerinde kocaman bir kapı vardı artık.Ama duvarı tek başıma kıramazdım.Hala zayıftım.Bana uzanan el öyle bir güç vermişti ki, kendime yeniden güvenmeye, bir kalbim olduğunu yıllar sonra fark etmemi, sağlamıştı.En derinime işlemişti bir anda.Gözlerim hiç böyle görmemiş,kulaklarım hiç böyle duymamıştı..Ya burnum? Aldığım o inanılmaz koku beni kendime getirmiş ve gerçeğin ne olduğunu göstermişti.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. O el, bütün bedenime işlemiş adeta “ ben ” olmuştu.Aslında o kadar tanıdıktı ki…Hem çok yabancı, bir o kadar da tanıdık.Kalbimi tümüyle teslim etmiştim.Kendime güvenim gelmiş,mantıklı düşünmeye başlamış ve kendimi sevmemi sağlamıştı o el.Daha yaşamadan, mutluluğu hissettirmişti bana.Sanki geleceği duyar,görür gibiydim.

Ama daha önceden yaşadığım hiçbir şeye benzemiyordu.Kişiliğini,benliğini kaybetmiş ben,yürümeyi yeni öğrenen yada yıllarca kör yaşayıp, bir anda gözleri açılan biri gibi mutluluğu ve huzuru yaşamıştım.Kalbime bir şeyler oluyordu.Biraz sıkışıyor,biraz hareketleniyor, bir anda çok hızlı atıp bir anda tekrar yavaşlıyordu.İçim içime sığmıyordu.O ele dokunduğumda ağlamaklı oluyordum her seferinde…Ama üzüntüden değil.Tarifsiz bir mutluluk ve inanılmaz bir sevgi başlamıştı içimde..Bana her dokunduğunda,yenileniyordum sanki.O ele sımsıkı tutundum,ben.Yıllarca beklediğim benliğim,kişiliği benim.Damarlarımda dolaşan aşkın,tutkunun,şehvetin,sadakatin ta kendisiydi o.Elim,kolum,gözüm,kulağım,bütün bedenim,kalbim,kanım,her şeyimdi o benim.Ve şimdi öyle mutluydum ki o elde beni bırakmak istemiyor.Benim hissettiklerimi hissediyor,benim duygularımı duyuyor oda.

Gözlerimi bu hayata tamamen yumduğum günde, o eli tutmak istiyorum.İçimdeki aşkın,bağlılığın bir tanımı yok.Olmadığında nefes almakta zorlandığımsın.Gözlerine baktığımda düşüp bayılacak gibi oluyorum sanki.En duygusal anlarımızda,en arzulu dakikalarda o gözler bana her şeyi anlatıyor.

Geldin…
Beni aldın.Beni çekip kurtardın o bataklıktan!
Gördüm…Aşık oldum!
Kalbini gördüm.Ağzını,burnunu,gözlerini gördüm.
Kokladım!
Tarifi olmayan,aklımı başımdan alan o kokuyu ciğerlerime çektim.Uyuştu,ellerim ve yüzüm.
Sevdim!
Sözlerini,dokunuşlarını,kalbini…
Bağlandım!
Bir anda…Koşulsuzca,sorgusuz ve yargısız sadece seni istedim,bağlandım.
Hissettim!
İçimde,en derinimde..Sıcaklığını
Öptüm!
En sıcağından,en içteninden.
Ve adadım!
Ömrümü,hayatımı,kalbimi,her şeyimi!

Aşk böyle bir şeymiş işte..Her dakika insanı ağlatan bir şey.Anlatamayınca sıkıntı yapan bir şey,Kelimelerin yetersiz kaldığı bir şey.Sen benim içimden kopansın.

Bensin!

Canımdan ötesin.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dündar Taşer'in Büyük Türkiyesi
Bayındır İl Olmuş Haberimiz Yok!
"Sultan - Üş Şuara" (Şairlerin Sultanı) Necip Fazıl Kısakürek
Benim Sırrım
Başbuğum Demek Yürek İster

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Delikanlımısın..? , Kıvırcıkmı..? [Eleştiri]
Ballı,nallı,güllü Şimdide Ak - Kurtlar Türedi [Eleştiri]
Referanduma Dirisi Yetmez,ölüsünüde Kaldırın [Eleştiri]
Gözü ve Kulağı Kirada Olmayan Başım [Eleştiri]
Hayırlı İşlerde Yarışalım,ayrık Otu Olmayalım [Eleştiri]
Yüzünüzün Akıyla Haklandınızmı? [Eleştiri]
Hesabı Olanlara Selam Olsun [Eleştiri]
Aldattınız, Kandırdınız, Parçalıyorsunuz. Sıradaki Ne Hemşerim? [Eleştiri]
Timsah Gözyaşları Meslek Olmuş [Eleştiri]
Sabun Leventeden,para Avantadan [Eleştiri]


Serdar ULUSOY kimdir?

Kolay olmadı bu yaşa gelmek, saniyeler dakikalar boşa geçti ömürden gitti gibi görünsede;bu yaşa gelmenin bedelini alnımdaki kırışıklıklarla ödediğimi düşünüyorum. İnsan olmamızın getirdiği özellikten olsa gerek kimi zaman boşluklara düşüp hatalar yapıldığı gibi benimde hatalarım olmuştur. Bu hatalarımı miras kabul etmediğim gibi savunmadım hatta savunmayıda düşünmedim. Bunları kötü hayat tecrübeleri olarak hayatıma yön vermede yeterince kullandım yada kullanamadım bu ayrı bir mesele lakin yaşamımda kaderimi değiştirmiş bazı hadiseler yüzünden de olumsuzluklara kapılıp hayata küsmedim, depresyona girmedim sürekli yarınların daha güzel olabileceğini hayal ederek daha mutlu daha güzel günleri yaşamanın benim hayatıma nelerin yön vereceğini sürekli düşünerek bu yaşıma geldim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serdar ULUSOY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.