|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
15 Aralık 2003
Direksiyon Başındaki Tehlike!
Kanun koyucularımızın, hukukçuların,emniyet görevlilerinin dikkatine!
Şahingöz
Trafikte araç kullanırken, saldırgan bir psikopat sürücüyle karşı karşıya gelmek istermisiniz?İstemediğinizden eminim.
Uygar toplumlar tedbirini önceden alır! Bu nedenle,
bu konuda birşeyler yapılmalıdır.. |
|
Direksiyon Başındaki Tehlike!
Trafik içinde bunca başkalarının can ve mal güvenliğini tehdit eden çok sayıda sürücünün mevcudiyetinin eminim ki, herkes farkındadır.
Gün geçmiyor ki; depressif, hezeyanlı, psikopat eğilimli bir sürücünün sebep olduğu elim bir kaza haberi okumayalım.
Bu cümleden olmak üzere, geçenlerde gazetelerde okumuş olduğum bir haberi, fazla yorum yapmadan dikkatlerinize sunuyorum..!!
Takdir sizin!
Cezai ehliyeti olmayan bunca insanın trafikte araç kullanıyor olmasını, yasa koyucu nasıl görmemiş, anlaşılır gibi değil!
Gazetelerden:
‘Ehliyetli Akıl Hastaları aramızda Dolaşıyor!’
5 Kasım 2003 tarihli bazı gazetelerde, Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları hastanesi Psikiyatri Klinik şefi Doç.Salih Yaşar Özden’in beyanatı çıkmıştır.
Dr. Özden’e göre, halen ayakta tedavi polikliniğinde tedavi görmekte olan 150 erkek sürücüden % 60 ‘ı halihazırda trafikte araç kullanmaya devam etmekteymişler..!!
Ayrıca geçmişte kliniklerine başvuran 3000 ehliyetli, araç kullanan kişiden % 58 inin trafik kazası yaptığını, bu kazalardan %13 ünün ise ölüm ve yaralanmayla sonuçlandığını istatiksel olarak kayıt düştüklerini açıklamış ve tedavi gören hastaların trafikten men edilmelerini düzenleyen herhangi bir yasal düzenlemenin mevcut olmadığını esefle eklemişlerdir...!
:: Trafik Sorunsali |
Gönderen: Sami Güzel / Konya
|
14 Ocak 2004 |
|
| Malesef haklisiniz. Insanlar gercekten direksiyon basinda hakimiyetlerini kaybediyorlar cogu zaman. Oysa saniyenin onda birinde butun hayatlarini yada bir cok hayati sondurebileceklerini coktan unutmus gibiler. Ulkemizde ki en buyuk hastaligin bu oldugunu dusunuyorum. Ne kanser, ne aids nede baska bir hastalik Turkiye' ye trafik kadar zarar veremez.. |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
ŞAHİNGÖZ. Yaşı artık kemale erdiğinden,biraz huysuzca biridir!Biraz kızgın gözükse de,bu müzmin bir muhalif olduğundan değildir. Gerçekte apolitiktir!Onun isteği zeki,aydın insanlarla söyleşmektir!
Etkilendiği Yazarlar:
M.A.S.H. (Kult filmi izleyeniniz var mı?)
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|