..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Soyut > BuZ_LaLe




19 Mart 2004
Kristalin Gözyaşları! [1]  
BuZ_LaLe
Karanlığa saklanan içi sıcak, dışı buz bedenlere...


:BGBC:
    Hiç bilmediğim bir zamanın, hiç duymadığım bir saatinde buldum kendimi. Oysa uzaklardaki durgunluğun içine gizlenmiş, bana bakıyordu. Karşılıklı oturduk saatlerce. Ne o dinliyordu, ne de ben söylüyordum. Kalplerimizin çığlıkları birleşti ilk defa.
    İkimiz birden uzandık, gözlerimizde birikmiş yaşları aldık elimize. Artık ağlamak istemiyorduk oysa... Yine de tutamadık kendimizi, biz bağıra bağıra ağlarken kimse duymadı sesimizi, kalplerimizden başka... Kimseye anlatamadık sıkıntılarımızı, farklı bedenler, yabancı gözlerle baktılar. Sonra en soğuk ithamlarla çıkamayacağımız uçurumlara yuvarladılar.
    Geriye dönmeyi düşünmedik bile. Geridekileri yüzümüzde parçalamışlardı. İleriyi her düşünüşümüz ise ayrı bir acıydı. Buz gibi duvarlar arasında kristallere dönüştük.
    Bir arpın sesinde aradık mutluluğu. Ezgisi belki de uzaktı, elimizden aldılar. Sonra bir ney'e sorduk 'Yalnızsınız!' dedi, yalnız olduk...
    Gene boynumuzu büktük; yabancıların içindeki yabancı, karanlık odalarımıza döndük. Taşıdığımız, taşıyamayacağımız kadar ağır, yükü yavaşça yere bıraktık... Ve umutsuzca bir daha açmamak üzere kapadık gözlerimizi...
    Ve iki kristali birbirlerinin gözyaşlarını silerken buldular...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Yaşam nasıl değişerek yaşarsa...
Gönderen: BuZ_LaLe / istanbul
28 Mart 2004
Galiba kendime yorum yapmak gibi egoist bir gaflete düşüyorum ve inanın yüzüm kızarıyor bunu yazarken. Ama yaşam nasıl değişirken can buluyorsa yazılar da benim için öyle. Kalemimi tutuş açım değiştikçe damarlarımda nefes dolaşacak. Galiba sizden istemem gereken tek şey var: Çağrışımlarınızı benden esirgemeyin, daha "olmuş" bir yazar değilim ve ancak birilerinin sözleriyle kendimi tamamlayabilirim. Küstah görülmemek ümidiyle...

:: Öykü mü?
Gönderen: nida / ist
20 Mart 2004
Bileti başkalarına kesmenin bir denemesi mi... En son satırda vurmuşsun, öldürücü darbeyi. Beğendim. Son satırı okuyan, dönüp yazıyı bidaha okuyacak, eminim. Saygılar.

:: gözyaşından kristaller
Gönderen: mr paganpoet / ortaköy
20 Mart 2004
içimiz sıcak hani ama soğuk bi tülle kapıyoruz üzerimizi.. ama demek istediğimiz aslında hep : "dur! bir dinle, çöz beni!" her şeye bir farkındalıkla bakmak kaza hayatımızda. bir yazar için de bir sanatçı için de yaptığının ve yapmak istediğinin fazlaca farkındalığına gömülmek, tehlikeli ve kısır edici bir nokta. aman gelişip serpilirken kelimelerini eksiltme.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın soyut kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kristalin Gözyaşları! [2]

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kediler ve Suyun Hikayesi
Buz_kale ve Müzik
S (B) Ana Yazılmışlar Sokağı...
Puzzle - U
Puzzle - P
Kan Lekesi
Kelebek ve Derin Bakisli
Güneşli Bir Günün Ardından

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sabun Köpüğünde Yaşayanlara... [Deneme]
"Yazı"lı Kanunlar [Deneme]
Sürpriz [Deneme]
Uykusuz Ruhlar Ay'a Döner [Deneme]
Kendime Bile Yetmeyen Zamanlardan Kalanlar... [Deneme]
Çocuk Gözlerdeki Kocaman Dünya [Deneme]
Sessizlik Defterinden Notlar - III [Deneme]
Sessizlik Defterinden Notlar - I [Deneme]
Kelimeleri Görmek [Deneme]
Sessizlik Defterinden Notlar II [Deneme]


BuZ_LaLe kimdir?

" Yazar ağzını kapamalıdır ki,yazısı kendisininkini açsın. " F. Nietzsche Sustukça susasım geldi hayata. . Artık daha az konuşuyorum. . Susmalar daha tanıdık geliyor artık galiba. .

Etkilendiği Yazarlar:
Zaman ilerledikçe beni etkileyenler değişecek. Bu yüzden hayranlık duyduğum insanları yazarak sınır koymak istemem.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BuZ_LaLe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.