Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
Seval Deniz Karahaliloğlu Sevgili Lord'um, Dizeleriniz bir bıçak yarası, Sözcüklerse, birer silaha dönüşüyor baldan tatlı dudaklarınızda. Onulmaz yaralar açıyor yüreğimizde, İlacı sadece sizde bulunan. Sevgili Lord'umuz, hem kutsal azizler kadar bonkör, Hem de bir aslanın pençesi kadar acımasız. Küpid'in oku bile bu kadar hassas ve derinden vurabilir mi hedefini? Ve bu kadar maharetle kavrayabilir mi yüreğimizi bir inci avcısının becerisiyle, Aynı hızda, korkusuzca dalabilir mi okyanusun derinliklerine uzanır gibi yüreğimizin karanlık dehlizlerine… Ve ancak, 'Bağdat Hırsızı'nı kıskandırır böyle bir beceri, En derinde olanı su yüzüne çıkartıp, Sonra da bir serçeyi tutarmış gibi yüreğimizi tutmak avuçlarında, Biraz sonra, bir kuzguna yem olmanın çırpıntısıyla titrerken serçe. Dudaklarının kenarına ilişmiş bir gülüşün pırıltısı yansırken güneşin ışıklarında. Böylesine acımasız olabilir mi Tanrı Apollon bakışlı, Ve yüreği Tanrıça Athena'nın kılıcında bilenen soylu Lordum. Sözleriniz, baldan tatlı bir ağuyu yudumlamak gibi, Karşı konulmaz çekiciliğiyle boğazımızdan yuvarlanırken ağu, Tadını duyumsarken bütün benliğimizle, İlk öce dimağımız durur, Sonra kıskançlık, tutku, acı ve şüphe Derken ağu ulaşınca kalbe, Artık yapılabilecek hiç bir şey kalmamıştır geriye...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seval Deniz Karahaliloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |