Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine |
|
||||||||||
|
Aşka o kadar aşık ki, duyguların ve yaşamın tüm kırılganlıklarına karşı inanılmaz mücadeleci ve en önemlisi de inançlı... Birgün evet birgün hiç beklemediği bir anda mutluluk ışığını yakalamayı hayal ediyor ve o ışığı söndürmemeye de kesin kararlı... Düşünsenize; hangimiz toz pembe, gözlerimizi ışıldatan, hayata anlamlı bakmamızı sağlayan, olumsuz her anı güzelleştiren ve en önemlisi de kendimize, kendimizi fark ettiren, sıcacık bir aşkı hayal etmeyiz ki?...Aşk, yaşandıkça güzelleşir, paylaştıkça olgunlaşır ve her anlamda insanın kalbinde müthiş bir tat ve rengarenk ışıltılar bırakır... Ve aşk çoğu zaman, içinde acıyı da barındırır, bu acı bile insana tuhaf bir haz verir. Aşktan kaçılmaz, girilmesi en zor olan kalbin kapıları bile birkaç süslü ve sihirli sevgi fısıltılarıyla açılıverir aniden ve aşk hiç umulmadık bir anda kapınızı çalar “kim o?”... demenize fırsat bile tanımadan, bir ok gibi kalbinize saplanır kalır... Aşk büyü gibidir, büyüyü tutturmak da bozmak da sizin elinizdedir... Aşk bir tutkudur, sürdürmek de son vermek de size bağlıdır... Ve bence aşk, dünyanın en güzel, en saf, en büyülü ve en anlamlı duygusudur... Aşkı koyu bir sevdaya dönüştürmek de yine sizin elinizdedir... Aşk dolu günlere...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |