Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Ey! Türk evladı.Sen bizler gibi toprağın altında değilken sana verilen ödev ve görevleri hiç ama hiç unutma bunun için atalarını, biz şehitleri gör ki cumhuriyeti ve vatanı korumasını bil evlat. Bizler kar, kış, yağmur, soğuk demeden vatanımıza karşı olanlarla savaştık ama biz bunları yaparken bazı vatan hainleri hem bizi hem de vatanı arkadan vuruyor ve de satıyordu.Ülkeyi satanlar biz öldüğümüzde sahte gözyaşları akıtıyorlardı.Şehitler ise şanlı al yıldızlı ve al bayrağa sarılırken bu hainliği bilmezdi.Fakat sen bizim gibi yapma düşün bunları evlat bu ülkede her daim vatanını,milletini ve şerefini satanlar olacaktır.Bu yüzden senin birinci görevin okuyup,çalışıp aklını kullanmayı bilip bu tür vatan hainlerine fırsat vermemek ikinci görevin ise cumhuriyetimizi olabildiğince yüceltip ülkemizin çağdaşlaşmasında pay sahibi olmak ve de vatanını sevmektir.Unutma ki zamanında bizim önümüzü kesme maksadıyla 1.Dünya savaşında birçok ülke bizi ezmek için çabaladı.Daha sonraları M.kemal Atatürk ve arkadaşlarını engellemek istediler.En sonunda da terör diye bir illet saldılar ;ama bunların hepsini o kültürünü çok sevdiğimiz batılı ülkeler ve Amerika yaptı. Ey! Büyük Türk ulusunun evladı asla atalarını unutma bizler cesur, korkusuz, gözü pek ve vatan uğruna şehit olmayı arzulayan kişilerdik.Bak evlat bizlere biz şehit olduk ama bizden sonrası olarak sizler bu ülkeyi savunacaksınız. Eğer ödev ve görevlerinizi yaparsanız atalarınızın ve biz şehitlerin boynunu bükük birakmazsınız. ATATÜRK’ün dediği gibi ‘’Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.’’Sözünüde asla unutma evlat sen böyle inançlı ve istekli iken seni kimse yolundan alıkoyamaz…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |