..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Bedia Belkıs BALCILAR




9 Aralık 2009
Su Gibi Geçiyor Zaman  
Bedia Belkıs BALCILAR
Biraz özgürce düşünüyorum kuzum. Biraz rahatça. Ve bu özgürlük bıçağın sırtıymış gibi hissettiriyor bana! ya öyleyse bu sahici özgürlük mü? Kırıp döktüklerimde var, derleyip toparladıklarımda... kırıp dökende var, sarılıp sarmalayanda..


:AHIJ:
Benim stilim bu.. Düşünmeden ortaya laf atmak ve karıştırmak. Ya da hayır! sakin bir plan kurup inanılmaz yolculuklara çıkmak.. Hiç düşünmediğim bir hayatın peşinden, kendimi mutlu edecek hayaller kurmak. Kağıtlara dökmek yazıları ve hayallerin adını koyamamak.
Biraz özgürce düşünüyorum kuzum. Biraz rahatça. Ve bu özgürlük bıçağın sırtıymış gibi hissettiriyor bana! ya öyleyse bu sahici özgürlük mü? Kırıp döktüklerimde var, derleyip toparladıklarımda... kırıp dökende var, sarılıp sarmalayanda.. Hayat bu. Çoğul maskelerin ardındaki tekili aramak sana ne düşündürüyor ki?? Acaba mutlu olur mu? acaba mutlu olurmuyum? sakinlik mi huzur? oradan oraya pır pır uçmak mı?
Bizden öncekiler, bizimle beraberler, bizden sonrakiler.......soru işaretleri bizim için..Ünlemler, virgüller ve noktalar..
İnsan ne kadar ilkel olabiliyor. Etki altında kalabilen bir beyincik sanki.. Çarkın dişlilerinden olayım derken, pas tutacağını bile bile yaşamak.. Ve yahut çarkın dişlisi olmayıp küf tutan bir organizma. Hangisi doğru derken zaman 'suuu gibi akıp geçiyor' dostum, su gibi. Ama 'berraklığı' konusunda henüz labaratuara gitmedim!!!!? Mahşer de imiş, öyle dedi hemşire.
"Su gibi AZİZ olmak" ne güzel bir umuttur. Ve bu umudu yaşamak, taşımak, ümit etmek, Ber-hurdâr olmanın niyetidir!!
{Bedia Belkıs BALCILAR}



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazarlığa Giden Yolda Çekilen Acı, Parmak Uçlarından Geçer
Rüzgâr'ın Sesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Krizantem, Üç Oda, Gökyüzü Vesaire
Yazdıkça Gelir Cümlem
Seni Seviyorum
Sessiz Konuşmalar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ölü Atlar Kişnemesi [Şiir]
Kim Daha Şanslı [Şiir]
Tıflane [Şiir]
Özlem [Şiir]
Yağmur Yağıyor Seller Akıyor [Şiir]
Zerre [Şiir]
Yusuf'u Kuyudan Kim Çıkarır? [Öykü]
Öğrenecek ve Öğretecek Hikâyesi Olanlara [Öykü]
Güvercin Kanatlarında [Öykü]
Haylaz Aşk [Öykü]


Bedia Belkıs BALCILAR kimdir?

ben bir kayığım bu ummanda. . denize bembeyaz köpükler bırakan.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bedia Belkıs BALCILAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.