..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Çocuk > Sinan Yıldırım




5 Aralık 2010
Bir Gün Kaybolursam Anne  
Sinan Yıldırım
Küçük gözlerinden akan yaşlar yanaklarından yavaşça süzülürken içini çekiyordu küçük Sabriye.


:AGIB:
Küçük gözlerinden akan yaşlar yanaklarından yavaşça süzülürken içini çekiyordu küçük Sabriye. En sevdiği oyuncağı kaybolmuştu, nereye baktıysa bulamamıştı, annesi bile o kadar aramıştı fakat yoktu işte hiçbir yerde. Nereye gitmiş, kim almış veya nerede bırakmıştı annesine ağlaya ağlaya aldırdığı dünyalar güzeli bebeğini. İlk görüşte aşk gibi bağlandığı, her gece birlikte uyuduğu, sabah gözlerini açtığında ilk gördüğü, ona hayallerini, gece rüyalarında gördüklerini paylaştığı, kendisi büyüsede hiç büyümeyen bebeği neredeydi acaba. Oda onu özlüyormuydu acaba.

     Annesi kızının üzüntüsüne dayanamayıp, yeni bir bebek almak için dünyalar tatlısı küçük kızını alıp sokakta ağır adımlarla oyuncakçıya doğru ilerlemektelerdi ki küçük Sabriye nereye gittiklerini üzgün bir ifade ile soruvermişti annesine. Annesi ona daha güzel bir bebek alacağını üzülmemesi gerektiğini söylerken Sabriye ben daha güzel bir bebek istemiyorum ki, ben bebeğimi istiyorum. Ben kaybolsam sana benden daha güzel bir çocuk verseler alırmıydın benim yerime diye sorunca yaşlı gözlerle. Annesi küçük kızının bu büyük sözlerini duyunca şaşırmıştı, hiçbir şey diyememişti, annesininde gözleri dolmuştu bu anlamlı sözleri işitince. Hiç konuşmadan yoldan geri dönüp evlerine doğru yürümeye başlamışlardı ve evlerinin önüne vardıklarında kapılarının önünde bekleyen arkadaşının elinde bebeğini görünce annesinin elini bırakıp koşarak arkadaşının yanına, bebeğinin yanına gelivermişti bir anda. Hatırlamıştı dün akşam arkadaşında unutmuştu bebeğini. Gözleri sevinçten parlıyordu, bu kez göz yaşları üzüntüden değil sevinçten akıyordu yanaklarından süzülerek. Arkadaşına bir yandanda anlatmaya uğraşıyordu nasıl özlediğini, onu nasıl aradığını, bulamayınca nasıl üzüldüğünü. Sonra üzüntü yerini gülüşmelere, neşeye ve sevince bırakmıştı, fakat annesi hala küçük kızının büyük sözlerini düşünmekteydi. Kızının mutluluğu karşısında kendisi mutlu olamamıştı nedense. Aklında tek bir şey vardı ya bir gün kendiside küçük kızını kaybetseydi, onu ne mutlu edebilirdi ki, hiçbir şey mutlu edemezdi, asla başka bir şeyden tat alamazdı, dünya zifiri karanlığa bürünür ve hiç güneş doğmazdı, nefes alamaz, boğazından tekbir lokma bile geçmezdi. Hayat yaşanmaz olurdu, yaşansada asla tat alamazdı. Kızının ne kadar üzüldüğünü ve üzüntüsünü gidermek için düşündüğü şey ne kadarda yanlıştı. Küçük Sabriye bebeğine annesi küçük kızına öyle bir sarıldı ki varlığın yokluğunda ne kadar acı olduğunu anlar gibi ve kıymetini bilir gibi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın çocuk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öpeyimde Geçsin yada Gülümse
Ben Geldim Anne
Masal Zamanından Sonra Şimdi Uyku Zamanı
Rüyalar Aleminde Düşler Perisiyle Birlikte

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Benim Öyküm
İki Rengin Hikayesi
Seyfi'nin Maceraları 1 (Yetiş Dayı)
Haticenin Kuzuları
Değmezdi Akacak Bir Damla Yaştaki Yas"a
Hoş Bulduk Hayat
Üç Kadın ve Ahmet
Ben Buldum Hoca
Fizik Ötesi Servisler
Kardan Adam Yaptırmayan Anneleri Protesto Ediyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.