..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Çocuk > Sinan Yıldırım




4 Ocak 2011
Öpeyimde Geçsin yada Gülümse  
Sinan Yıldırım
Eski albümleri çıkardı tozsuz raflardan ama tozlanmış örümcek ağları sarmış yüreğindeki unutmak üzere olduğu günlere geri dönerek.


:BDJE:


Zaman akıyor ellerimdeki bir avuç su gibi ve akarken saçlarımdaki beyazlar artıyor, saçlarımı boyadıkca saçlarımın rengiyle birlikte gözlerimdeki pırıltıda azalıyor, artık yüzümdeki kırışıklıkları kapatacak bir şeyde kalmadı diye düşünürken Ayşe eski bir kitabın arasından çocukluk resimlerinden birisi kayıp yere düşerken küçük bir çocukken koşarken düştüğü an aklına geliyor. Nede çok ağlamıştı kanayan dizinden dökülen birkaç damla kan için, canı nede çok yanmıştı bahçeli evlerinin bahçesini ağlama sesiyle çınlatmıştı. Annesi telaşla gelip ufak bir sıyrıkla karşılaşınca nasıl derin bir oh çekerek yüzündeki endişenin yerine küçük bir gülümseme gelmişti ve öpeyimde geçsin demesiyle ağlaması kesilmişti. Annesi yine öpse yüzündeki kırışıklıklar geçermiydi acaba, yada saçlarındaki beyazlar azalıp kaybolurmuydu saç boyalarına gerek kalmadan.

Eski albümleri çıkardı tozsuz raflardan ama tozlanmış örümcek ağları sarmış yüreğindeki unutmak üzere olduğu günlere geri dönerek. Her bir fotoğrafta gülümsemeye başlamış beşikteki Ayşe’yi görünce. Sonra film başlamış ve Ayşe’nin hayat hikayesini Ayşe izlemeye başlamış saatlerce gülmüş, hüzünlenmiş, eğlenmişti ki bahçeden gelen ağlama sesiyle telaşlanıp koşarcasına kapıdan çıkıp küçük kızı Elif’in yanına varmıştı ki yüzündeki endişe ve telaş küçük bir gülümsemeyle yer değiştirip öpeyimde geçsin kelimeleri dökülmüş dudaklarının arasından. Gözlerinden dökülen birkaç damla yaşı silmiş küçük kızının ve saçlarını öpmeye başlamış hiç beyazlamasınlar seninkiler benim saçlarım gibi dercesine, sonra yanaklarını, öyle çok öpmüşki Elif artık ağlamayı kesip şaşkın gözlerle yeter artık anne birazda babama bırak öpe öpe bitirdin beni diyene kadar öpmüş ve kucağına alıp küçük kızını eve götürüp fotoğraf makinasını alıp hadi gülümse demiş annesinin ona dediği gibi ve o günden sonra ne yüzündeki kırışıklıklar, nede saçlarında çoğalan beyazlar aklına takılmamış çünkü oda annesi gibi kızına gülümse demişti düştüğü anın fotoğrafını çekerken.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: FOT
Gönderen: sevgierol / , Türkiye
5 Ocak 2011
FOTOĞRAFLAR BİR anı hatırlamak için güzel araçtır.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın çocuk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Geldim Anne
Masal Zamanından Sonra Şimdi Uyku Zamanı
Rüyalar Aleminde Düşler Perisiyle Birlikte
Bir Gün Kaybolursam Anne

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Benim Öyküm
İki Rengin Hikayesi
Seyfi'nin Maceraları 1 (Yetiş Dayı)
Haticenin Kuzuları
Değmezdi Akacak Bir Damla Yaştaki Yas"a
Hoş Bulduk Hayat
Üç Kadın ve Ahmet
Ben Buldum Hoca
Fizik Ötesi Servisler
Kardan Adam Yaptırmayan Anneleri Protesto Ediyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.