..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > İsa Kantarcı




16 Ekim 2022
Evli Ya da Aşık Olanlar İçin  
İsa Kantarcı
RENKLER KADER BELİRLER


:EBE:
EVLİLİKTE ve SEVGİLİLİK DURUMLARINDA RENKLERİN ÖNEMİ

Evlilikleri renkler belirler.
İki renk evliliği belirler: Turuncu ve Sarı
O iş boşanmayla sonuçlanmışsa… öyle olması gerekmiştir.
O sevgili seni terk etmişse öyle olması gerekmiştir.
Olumsuz şeylerden iyi şeyler çıkarın, olumsuz, can sıkan şeyler yaşamın çarkındadır, bu yaşamın sizi olgunlaştırma, geliştirme ekipmanlarıdır.

Evli çiftlerin evinde mutlaka olması gereken iki renk: Turuncu ve Sarı’dır.
Evli çiftlerin sarı ve turuncu renkleri güçlüyse.. o evde mutluluk vardır, her ne olursa olsun.

Turuncu: Sakral çakranın rengidir.
Sarı: Karın çakrasının rengidir.
“Çakra” demek vücudumuzun enerji merkezi demektir. Vücut bu enerji merkezleriyle nefes alıp verir.
İnsanlarda turuncu rengi yoksa… turuncu giysi, basit bir giysi, turuncu perde, turuncu yemek masası örtüsü, iç çamaşırı, perde…aklınıza ne gelirse.. o hayat karanlıkta kalmış demektir.

Sarı diyelim, satı etek, sarı kayış, sayı mayo, sarı koltuk takımı…
Sarı ya da turuncuya baktıkça, o renk eşyalar giydikçe….evinizde o renk eşyalar bulundurduğunuza sakral ve karın çakranız çalışır, güçlenir, şöyle diyeyim; yemeğe kaya tuzu lezzet katar, tuzsuz yemek hiçbir şeye benzemez, hayatında sarı ve turuncu rengi barındırmayanlar aşk beklemesin, evlilik beklemesin, huzur, mutluluk, hiçbir şey beklemesin. Turuncu ve sarının olmadığı yatak odasında cinsel haz, tatmin, mutluluk bulunmaz asla.
Turuncu ve sarının olmadığı ev çöl gibi kuraktır. O evde durulmaz.
Hayatımızı renkler belirler.
Yaratan insanlarla renkler aracılığıyla konuşur, bilmiyoruz.
Evli çift, ya da sevgili.. diyelim… birinin sarı ve turuncu rengi güçlüdür, o ilişkiyi o omuzlar, dengeler, diğerini var eder, ona ömür verir, ona sağlık verir, onun hastalıklarını enerjisiyle yok eder, onun şifacısıdır. Genelde de böyledir.
Sakral çakra ve karın çakrası nerededir: Şemaya bakınız.

Not: Gelinlik kızların bellerine kırmızı kemer takarlar, bekareti temsilen, bu son derece yanlıştır, sağlıksızdır, turuncu kemer takılması lazım evlenen kızlara.
Nerden biliyorsun bunları derseniz: Ben bunların uzmanıyım, ben bunların kitabını yazacağım, denediğim şeyler. Kavradığım ve inandığım şeyler. Bu konuda hiç bilgim yoktu; ama sonradan öğrendim ve bu beni inanılmaz gelişirdi. Hani derler ya şu duayı et, filan. Tamam, kardeşim, ben de diyorum dua da et ama sarı ve turuncusuz asla yaşama. Yoksa bütün umutların suya düşer. Herkes dua oku der de kaç kişi bilir renklerin kaderimizi belirlediğini?
Babam rahmetli oldu. Onun turuncu (SAKRAL) rengi çok güçlüydü.
Üzüm üzüme baka baka kararır derler, deyim.
Turuncuya, sarıya baktıkça o renkleri su gibi içersin, sevgiline bakınca da onu su gibi içmez misin mutlu olmaz mısın? Öyle bu renkler olayı, arkadaşlar. Sanırım izah edebildim.
Toplumdaki itibarını sarı belirler, karın çakrası.
Aşk ve evlilik ilişkilerini ise turuncu belirler, sakral çakran.

İsa Kantarcı



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Herkesin Mutlu Olabileceği Bir Türkiye Mümkün
Kör Kedi Bilinci
Kitap mı Yazıyorsun?
Aydınlanma Anı
Asla Unutmam
Şaman Türk Gerçek Türk
Salvador Dali, (Bir Rüya ve Çözümlemesi)
Kabul
Ruh ve Fikirler
İyi ki Yalnızım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Göğsümde Ateş Böceği Gibi Parlayacak [Şiir]
Şimdi Yak Bir Sigara [Şiir]
Bir Kadının Gelişim Süreci [Şiir]
Remzi [Şiir]
Rüya Tarlasında Bitmiş Bir Kız Gördüm [Şiir]
Sahil Olduklarını Hatırla [Şiir]
En Güçlü Yerin [Şiir]
Seni Mutlu Edeceğim [Şiir]
Birds And Girls [Şiir]
Kapı Açan, Cebrail [Şiir]


İsa Kantarcı kimdir?

yazar

Etkilendiği Yazarlar:
jack london


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.