..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Öyküsel > Hülya Kırklaroğlu




14 Eylül 2024
Yüzde İkilik Kısım Sevgili Günlüğüm✍🏻  
Oyyy oyyyu uyyy uyyyy

Hülya Kırklaroğlu



:HF:
Oyyy oyuy uyyy uyyy çok korktum; çok ama çok korktum sevgili günlüğüm✍🏻

Üzerimden nasıl atacağım hakkında ise bilgim yok bu korkuyu!

Efendim biricik günlüğüm?
Neden ve nasıl mı korktum?
Dur yazayım az soluklanayım izin ver lütfen!

Gel de şimdi haşlanmış mısır ye!

Efendim ?
Ayy bi dur dur sende sabah sabah, sorularınla yorma beni seni gidi gidi sabret; bir bardak su içeyim önce oturduğum yerde üç yudumla desem yalan olur…

Tek seferde ve ayakta içtim korka korka. Su bile içimi ferahlatmalı inanır mısın?

Halbuki bu güzel cumartesi gününe nasıl uyanmıştım?
Ayıptır söylemesi sırtımdaki tatlı, sevimli ve can atarak üstlendiğim zihinsel yükün ağırlığından yüzükoyun uyumuşum tüm gece ay tepeden bakarken…

Küstüm zannettimi acaba ay; sırtım ona dönük uyuduğum için, yoksa kendimi çok mu önemsiyorum hımm söyle bakalım otur dizlerimin dibine satırlarını, satırlarındaki cümlelerimi okşamaya ihtiyacım var.

İhtiyaca binaen yani… Edebiyat işte sanatların şâhı…

Efendim sevgili günlüğüm?
Al işte bir soru daha!
Şimdi kızacağım sabırsız günlüğüme ama heee!

Kendimi çok önemsemeyeceğim de kimi önemseyeceğim peki söyler misin lütfen?

Ben var isem benim için hayat ve yaşam var!
Ben yok isem benim için yaşam olur mu?
Anlıyor musun kendi önemini?

Bi düşün cevap vermeden ki; herkese ve sana da kalemimin verecek cevabı muhakkak vardır!

Hafta sonuna aralandı gözlerim yaşayan her canlı gibi.
Önce ay dedim tüm gece yüzükoyun yatılmış pikenin ise yüzde doksan sekizlik kısmı yere yığılmış… Yüzde ikilik kısmı ayak bileğimin altında can çekişiyor gibi doksan sekizlik kısmın yanında disko topu dönüyor gibi oraya gitmeye çoktan razıymış meğer ki gözümü açar açmaz ayyy belimmmm derken yüzüstü şekle dönerken pikenin yüzde ikilik kısmı kaydı düştü parke zemine… Sanki umurumdaydı pikenin yüzde ikilik kısmının tüm gece diğer kısma gitme çabaları…
Canı isterse üstümü örter, canı istemez ise keyfe keder.
Çocuklar gibi ağzımın kenarından su akmadı yok yok sevgili günlüğüm öyle şirin görseller çizgi filmlerde göze hoş görünür.

Pike mutlu ben mutlu dememi bekleme. Pike mutlu ona ne şüphe, ya ben dur hele durrrr!

Tüm gece yüzükoyun yatmak belime inanılmaz ağrıları alıp koyuvermiş sanki çarşı pazara çıkıpta gecenin karanlığında…
Zor düzeldim belimi ova ova ahlaya uflaya uyandım güzelim cumartesi sabahına…
Yazacağım hemen şimdi gerisini numaralarda bırakacağım tamda şuraya 1. bölüm diye başlık farklı konu aynı hadi bir Türk kahvesi yerleştireyim toprak cezveye bende hemmennn geliyorum sevgili günlüğüm✍🏻



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın öyküsel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aquarally Birinci Parkur Kargı🏊🏻♀🏊🏻
Naci Baba
Aquarally Kargı Başlasın Rally🏊🏻♀🏊🏻
Seksek
Aquarallyswimming/datça
Aquarally Datça🏊🏻♀
Sahanda Yumurta
Savur Beni Bana
Çöl ve Kırmızı İpek
Ucu Kırışmış

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
On Beş Saniye
Mimar
Kim O?
Güfte
Kalemin Çilesi…
Yeşilköy
Herkesin Kalemi Aynı Derinlikte mi Ki?
Göremezsiniz Beni
Kime Baktınız
Uyandım mı Ben Şimdi? Yoksa Uykudamıyım? Düş’müyüm Yoksa?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ne Zaman Kültürleneceğiz? 1’nci Bölüm [Deneme]
İnsan Hangi Yöne Dönüyor? [Deneme]
B On İki [Deneme]
Atatürk ve Satı Kadın 2... Bölüm [Deneme]
Köşeye Çekilmek [Deneme]
Ne Zaman? 2’nci Bölüm [Deneme]
Kalemi Tutan Bu El [Deneme]
Doğum [Deneme]
Bir Sağa Bir Sola Sallanıyorum [Deneme]
Bir Selam Verip Çıkacağım Sevgili Günlüğüm✍🏻 [Deneme]


Hülya Kırklaroğlu kimdir?

1970 Erzurum merkez doğumluyum. 1972 yılından bu yana İstanbul da ikamet etmekteyim. 5 yıllık konfeksiyon deneyimimden sonra 10 yıl hizmet sektöründe çalışan olarak yer aldım. 2016 yılından itibarenaktif olarak yüzme sporuyla ilgilenmeye başladım. Master yüzücü olarak bir çok birincilik ve derecelerim bulunmaktadır. Yüzme sporu dışında, okçuluk ve taekwondo ile de ilgilendim. Keman dersi aldım. Diğer ilgi alanlarımın içinde Fransızca ve keman bulunmaktadır.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.