..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bilim Kurgu > taci




14 Mayıs 2005
Didaktik Yazılım  
kelimelirin çağrışımı

taci


küçük bir kasabada geçen olağandışı ve absurd bir olay


:BFDE:
yaşadışım küçük kasabanın alt taraflarında dağlarla çevrili yeşilimsi bir ovada yaşıyordum. buralarda insanların çok canı sıkılır o kadar canı sıkılırki bazen yapacak bir şey bulamaz kendilerine abuk sabuk oyunlar çıkarır. ben kendi çapımda üretken bir insan olduğuma inanıyordum. gerçektende öyleydim. hem üretken olmayacak ne var şu dünyada.
babamla beraber uzun süredir çalıştığımız zaman makinesinin üzerinde yeni deneyler yapmaya başlamıştım. pancurdan bozma kenarları tahta işlemeli bir makine yapmıştık. biraz zor olmuştu ama makinemiz maşallah pancar motoru gibi çalışıyordu. o günlerde sıkıcı gelen tarih derslerinden bir an önce paçayı yırtmak istiyordum açıkcası. zaman makineme atladığım gibi solugu eski romada aldım.
romaya geldiğimde. insanların suratlarının bir karış oludğunu gördüm,. genellikle hep böyle olur zaten inasanlar bir yerleden diğerine ötobus seferi yapsalar durakta bekleyen inasanlar hep somurtkan ve yüzleri gülmeyecek derecede asık durur. kalıtılsal birşey galiba diye düşündüm. ama olay öyle değildi. inasanlar ateş ateş diye kıvranıyorladı. bir garibanın yanına gelerek ne oldu brader sorun nedir. falan dedim adam bir anlatmaya başladı gözlerim yuvalarından çıkacak dereceye gelmişti. neron denen hayırsız halka ateş vermiyormuş. tabi dururmuyum. atladığım gibi bir iett arabasına. tabi o zaman bunlar yok abonman eşşekler var tek farkı akbille çalışmıyorlar. sahibinin insiyatifine kalmış şekilde birkaç altın veriyorsun işte şimdi bu işler daha ucuza geliyor. neyse efendim doğru saraya gittim. saryda neron elinde bir parça ateşle yanında duran adamlara hava atıyordu. yanımda duran son sığarayı göstererek ateş istedim bana hadi ordan ss.... der gibi hareket yaptı. dayanamadım. geriye dönerek son icadım olan ateş silesi yani ateş topunu alarak romaya geri döndüm ve bastım topa bastım topa birde baktım ortalık aleve gitmiş milletin yüzü gülüyor halkı mutlu etmiştim. ama dozunu biraz fazla kaçırmış olmayımki. halk üzerime yürümeye başladı. bende atladığım gibi kendi zamanıma geldim. neronu millet tuvaletten çıkarken elinde ateşle görmüşler. herkes onun yaptıığını zannetmiş ama yakmıştım zavallı romayıl.......

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Sevgili Taci,
Gönderen: Gözde Meşeli / İstanbul/Türkiye
24 Mayıs 2005
Yazını okudum.Çok güzel ve akıcıydı.Ancak bence yazım kurallarına dikkat etmelisin.Sen belki bunu önemsemiyorsun ama çevrendekilerden bir kısmı önemsiyor.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevimsiz Adam
Sustuğun An!
Sen Hep Ordaydın!
Mektubun Aşkı
Sözcüklere Saklanan Gizem
Boşuna Herşey!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yanıt [Deneme]
Okunmuyoruz Vesselam! [Deneme]
Ne Önemi Var [Deneme]
Gerçek Nedenler! [Eleştiri]
Duyumsuzluk [İnceleme]
Nevton [Bilimsel]
Düzlem Doğrular ve Işık [Bilimsel]
Metamatik Duası [Bilimsel]
Teoride İspat [Bilimsel]
Görelik Yazısına Eleştiri [Bilimsel]


taci kimdir?

üslüplu ve neden yazdığını bilen bir insan

Etkilendiği Yazarlar:
gogol


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © taci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.