Bir ülke bağımsız olmadan, bağımsızlık da erdem olmadan ayakta duramaz. -Rousseau |
|
||||||||||
|
ölümüne dalacaksın. Attın mı yumruğu dönüşü olmamalı geriye, yüreğini bileyip, bileğini koyacaksın ortaya. Cesaretin yoldaşın olmalı, kuvvetinse tek dayanağın. Gözün kararmalı ortasında kavganın, tuttun mu yakasından kavrayacaksın hasmını. Karşı koymaya kalmamalı cesareti. Ustalıkla savuşturmalısın darbeleri, pabuç bırakmadan kuru gürültüye, ölümüne atlayacaksın namerdin üstüne. Hazırlıklı olmalısın her an kavgaya, yürüdün mü üstüne kavganın, bir adım geri çekilmeli dünya. Kavga yürek işidir, bile işi, bizim işimiz yani... Girdin mi kavgaya, yüreğine, bileğine sağlam olmalı adam, kavga ettin mi delikanlı gibi edeceksin, bizim gibi yani... Bir kere girdin mi sevdaya, ölümüne dalacaksın. Attın mı yemini dönüşü olmamalı geriye, yüreğini bileyip, umudunu koyacaksın ortaya. Yüreğin yoldaşın olmalı, umudunsa tek dayanağın. Gözün kararmalı tuttuğunda yarin elini, tuttun mu yakasından kavrayacaksın sevdanı, hayır demeye cesareti olmamalı. Ustalıkla savuşturmalısın mazeretleri, pabuç bırakmadan naz nöbetlerine, ölümüne atlayacaksın sevda trenine. Hazırlıklı olmalısın her an sevdaya. Yürüdün mü üstüne sevdanın , bir adım geri çekilmeli olumsuzluklar. Sevda yürek işidir, bilek işi, bizim işimiz yani... Girdin mi sevdaya yüreğine bileğine sağlam olmalı adam, sevdin mi delikanlı gibi seveceksin, bizim gibi yani...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |