Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Aslanlar ininden çıkmıyor Mecnun Kurtlarla çakallar yine hasmolmuş Ceylanlar pınara inmiyor Mecnun Güller kan ağlıyor bülbüller sürgün Baykuşlar nöbeti tutuyor Mecnun Aşkın rüyasını çizen geceler Fırçayı kan ile yıkıyor Mecnun Güneşe açılan sevdalı gözler Yarasaya yaran oluyor Mecnun Vuslat baharında kavuşan eller Firkat çanlarını çalıyor Mecnun Hasretten sılaya uzanan yollar Haramiye yoldaş oluyor Mecnun Umut ummanına koşan ırmaklar Hüsran ateşinde kuruyor Mecnun Sadakat vuruldu ihanet gözde Vefayı sattılar gelmiyor Mecnun Ateşi sinede eriten sabır Hicrana boğuldu çıkmıyor Mecnun Ve Leyla…sevdanın mihrabı Leyla Ve Leyla…hasretin mihmanı Leyla Ve Leyla…hicranın girdabı Leyla Şen-şakrak kahkaha atıyor Mecnun… Leyla da unuttu, Biz de unuttuk… Sevda yüreklerden kağıda düştü Gönül zirvelerden yamaca indi… Gel artık Mecnun.. Ölen bedenler değil,yüreklerdir… Akıt yeniden yüreklerimize aşk suyunu, Kana kana içelim Hem Leyla da içsin… Ve hatırlasın o ıssız ve soğuk gecelerde Açmaya korkan Çöl Çiçeği Dirilsin Sen’de bizimle beraber Ve uçalım yeniden Yürek Atlası’nda Sevdalar ülkesine.. Dön artık Mecnun…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |