Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
Yani, aradan tam bir sene geçmiş. Bu bir senenin değerlendirmesini sizlerle paylaşmak istedim. Amacım kendimi övmek filan değil; istatistiki bilgilerden hareketle bir tespitde bulunmaktır. ** Geçen bir yıl içinde bu siteye eklediğim yazı miktarı: 269 Bu yazıların toplam okunma sayısı: 62637 En çok okunan yazılarım ve okunma miktarları: Roman / Memleketimin Delileri - 2 Şubat 2010 1243 Roman / Memleketimin Delileri - 1 Şubat 2010 1200 Deneme / Sevgili Ölüm Dost Muyuz? Mart 2010 1156 İnceleme / Kim,ne Demiş? (İsimler Alfabetik Sıraya Göredir... ) Şubat 2010 828 Roman / Mağaranın Kamburu Temmuz 2010 804 Öykü / Hırsız Kim? Mart 2010 776 İnceleme / Oruç Baba"nın Kıssadan Hisseleri - 2 Mart 2010 763 Eleştiri / Kitapsız Bir Din Doğdu,haberiniz Var mı? Mart 2010 719 Deneme / Gidenlerden Son Kareler Mart 2010 718 İnceleme / Erkek ve Kadın Üzerine Aforizmalar Şubat 2010 711 İnceleme / Sevgi - Gönül - Umut ve Mutluluk Üzerine Aforizmalar Şubat 2010 652 Öykü / Resimle Gelen Ölüm Şubat 2010 608 Roman / Nifak - 1. Bölüm Mart 2010 605 Roman / Nifak - 3. ve Son Bölüm Mart 2010 572 Öykü / Gülün Sonu Şubat 2010 571 Bilimsel / Felsefe Kırıntıları - Skolastik Mart 2010 569 Eleştiri / Kızılderili Soykırımı / American Natives Genocide Mart 2010 511 *** En çok okunanlardaki yerim: Öykü: Hırsız Kim? (5. Sırada) Roman: Memleketimin Delileri (1. Sırada) Deneme: Sevgili Ölüm Dost muyuz? ( 2. Sırada) Eleştiri: Kitapsız Bir Din Doğdu, Haberiniz Var mI? ( 3. Sırada) İnceleme: Oruç Baba’nın Kıssadan Hisseleri (12. Surada) ** Site Hakkında Birkaç Söz *On binlerce yazara sahip, *Eklenen yazılar yüz binleri aşmıştır, *Çok değerli kalemleri tanıma fırsatı sunuyor, *Site yöneticileri var mı yok mu belli değildir. Yazarlara karışmazlar, asla rahatsız etmezler. Son Söz Teşekkürler İzedebiyat. Bizlere sunduğunuz bu imkan karşısında başka söyleyecek söz bulamıyorum. Saygılarımla.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |