..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkesin derdi başka. -Orhan Veli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > Ahmet Zeytinci




4 Mart 2020
Küresel Isınmadan Sonra Bir de Küresel Kaşınma mı  
Ahmet Zeytinci
İyi de nasıl kaşınır ki bu küresel güçler? Bir kere iyi kaşıyanları bulmak için önce ülkelerinde ki önde gelen basın yayın kuruluşlarına sayfa sayfa ilanlar vermeleri gerekir... Şöyle olabilir ilan ''Sırtımız ve bilumum yerlerimiz şiddet ile kaşınmaktadır ilan ile kaşıyıcılar arıyoruz, bu işe talip olanların kaşıyıcı.org.saray beyaz adresinden bize ulaşmaları önemle rica olunur.'' Ya da ''Kaşınmanın ilacını bulamadığımızdan dolayı tecrübeli kaşıyıcılara ihtiyacımız vardır işle ilgilenenlerin kaşıbeni.org.siyon,nediyon.com hatta zorg adresinden bize ulaşmaları rica olunur.''


:HCJ:
Canım anladık onu, kutuplarda ki buzullar eriyor da eriyor, hem de dünyada sıcaklıklar anormal şekilde artıyor... Kürsel ısınma demişler haspalar buna da... Bir de küresel kaşınma var tabi... ''Hadi ya bu da yeni mi çıktı?'' dediğinizi duyar gibi olmanın ötesine geçtim ve de duydum artık. En çok kaşınanlar da dünyanın efendileri olduğunu zanneden küresel güçler...

İyi de nasıl kaşınır ki bu küresel güçler? Bir kere iyi kaşıyanları bulmak için önce ülkelerinde ki önde gelen basın yayın kuruluşlarına sayfa sayfa ilanlar vermeleri gerekir... Şöyle olabilir ilan ''Sırtımız ve bilumum yerlerimiz şiddet ile kaşınmaktadır ilan ile kaşıyıcılar arıyoruz, bu işe talip olanların kaşıyıcı.org.saray beyaz adresinden bize ulaşmaları önemle rica olunur.'' Ya da ''Kaşınmanın ilacını bulamadığımızdan dolayı tecrübeli kaşıyıcılara ihtiyacımız vardır işle ilgilenenlerin kaşıbeni.org.siyon,nediyon.com hatta zorg adresinden bize ulaşmaları rica olunur.''

Tabi ki öyle alelade kaşıyıcılarıda işe almayacaklardır... Bayanlardan ve erkeklerden tırnakları uzun olanlar tercih sebebi olacaktır... Sonuçta kaşınacak olan ileri gelenler kaşıyıcıların muamelesini beğenmedikleri zaman, değiştirme yetkisine de sahiptirler...

Bu kaşınma sırasında kaşınanların zevk alıp almayacakları ise halihazırda büyük bir bilinmezlik içermektedir... Şu meşhur Züğürt Ağa da ne demiş? ''Züğürt olup düşünmektense uyuz olup kaşınmak yeğdir.'' Kaşınanların sırtları ya da başka bir tarafları kimi zaman el ile kimi zaman da başka başka aletler yardımı ile kaşınacaktır...

Hatta kaşınmadan duramayıp da yirmidört saat kaşınmak isteyenler varsa da hemen bir kaşınma makinesi icat edilip bu küresel güçlerin başında ki küresel efendilerin durmadan kaşınmasına yardım edilmesi en akıllıca olandır... Kaşınma makinesi bir kuruş veya üç kuruş ile çalışmalı ki kaşınmak isteyen adamların üç kuruşluk olduğu bir şekilde kendilerine anlatılsın...

Uluslararası Yüksek Kaşınma Enstitüsünden edinilen bilgilere göre bu enstitüye müracaat edip en iyi bir şekilde kaşınmak isteyen bir sürü insana çok sıra olduğundan dolayı beş altı ay sonrasına gün verilmektedir... Acele ile kaşınmak isteyenler olursa da Tarihi Şengül Hamamının en meşhur, en bıyıklı tellaklarından Abuzer Abiye yönlendirilmektedir vatandaşlar... Dikkat edin de bundan sonra siz de kimselere uyuz olmayın ya da oldunuz bol bol kaşınma ilacınız olsun yanınızda...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ramazan Kolisi ve Volisi
Karalahana Çorbası Gururumuzdur
Kamera Şakası Şaklabanlıkları
Sosyal Medya Fenamenleri
İnsanları Yazalım Biraz
Richter Yürekteki Depremi de Ölçer mi
Elektrik Parasını Ucuza Getirmenin Yolları
Böyle Gösterişlere Gerek Yok
Paranı Ye Paranı
Ühüüü Süper Zekiii Değilim Beeen Ne Kötü

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bilgisayar Oyunlarının Gerçek Amacı
Sizi de Beşikteyeken Kerttiler mi
Biyolojik Çöp Olmayın
Kıroloji Biliminin İncelikleri
Dünyada ki Bütün Karışıklıklar Emperyalizme Yarar
Gerçekleri Tarih Yazar Tarihide
Bekle Bizi Mars Sıra Sende
Sıkıyor ve Yoruyor Bu İnsanlar Bizi
Ey Türk Esnaf ve Zanaatkârı
Sam Amcaya Popomla Gülüyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Papatyaya [Şiir]
Babam Eve Her Döndüğünde [Şiir]
O Zamanda Bir Leştiniz [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.