..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Toplumsal Olaylar > Ahmet Zeytinci




13 Ocak 2021
Kişi Başına Düşen Milli Gelinimiz Hayli Arttı  
Ahmet Zeytinci
Her ne kadar milli gelirimiz çok hızlı bir artış göstermiyorsa da milli gelinlerimizin sayısı hızla artıyor. Bizim Türk Erkekleri yabancı hatunlara bayılıyor her ne hikmetse... Allah var şimdi, yabancı hatunlar da gerçekten güzel... Hani derler ya ''Allah özenmiş bezenmiş de yaratmış.'' O çeşit işte...


:ACJI:
Bir dolu yabancı gelin geldi yurdumuza... Rus'undan, Ukraynalısından tut da Iraklı'sına, Suriyelisi'ne, Afganistanlı'sına, Amerikalısına kadar. Her milletten, her cinsten gelin var çok şükür memlekette... Tabi kolay değil böyle güzel bir ülkeye sahip olmak, böyle bir coğrafyada yaşamak... Bu coğrafyanın damatları da aslında fena da adamlar değil özünde...



Her ne kadar milli gelirimiz çok hızlı bir artış göstermiyorsa da milli gelinlerimizin sayısı hızla artıyor. Bizim Türk Erkekleri yabancı hatunlara bayılıyor her ne hikmetse... Allah var şimdi, yabancı hatunlar da gerçekten güzel... Hani derler ya ''Allah özenmiş bezenmiş de yaratmış.'' O çeşit işte...



Şöyle de bir durum var, bizim Türk Erkekleri maymun iştahlı olduğundan, evlendiği yabancı uyruklu kadın ne kadar güzel olursa olsun yine de zaman zaman çapkınlık yoluna sapabiliyor... Tabi bu milli gelinlerimizin bir çoğu Müslüman da oluyor eğer ki kocasından ve kocasının ailesinden bir istek gelirse, olmayanı da var, o da ayrı bir konu...



Savaş nedeni ile yurdumuza bir çok Suriyeli kadın ve erkek, geldiler bize sığındılar. Kadınların bir çoğunun kocası savaşta öldü ya da sakat kaldı... Kadınlık, hele de yabancı bir ülke de kocasız, dul kalarak kadınlık, ne kadar zor bir olaydır... Başına gelmeyen bilemez. Bazı art niyetli insanlar o dul kadınlardan her türlü çıkar sağlamak için akıl almaz yöntemler ile onlara yaklaşırlar. Oysa böyle mi olmalı? Hiç bir kadın darda, zorda kalmasa, evini barkını bırakıp da uzak diyarlara göçmez. Onlar bizim misafirimizdir... Her zaman bacı, kardeş gözü ile bakmak ve çektikleri sıkıntıları bir nebze de olsun azaltmaları için yardımcı olmaya çalışmalıyız. İnsanlık bunu gerektirir...



Milli gelinlerimiz olduğu gibi, milli damatlarımız da var haliyle, onlarda Türk Kızları ile evlenen yabancı uyruklu her milletten insanlar. Bu seferde bizim gelinlerimiz deplasmana çıkıyor haliyle... Türk eşini sevdiği için vatanımıza gelip de bize yoldaş olan tüm kadın ve erkekler de artık bizden birileridir... Aynı zaman da ülkemizin de gönüllü turizm ve barış elçileridir onlar. Her zaman başımızın üstünde yerleri vardır... Unutmayalım birbiri ile kaynaşan insanlar kardeş olurlar her zaman, ayrışanlar ise yok olup giderler bir an da...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplumsal olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
11 Temmuz 1995 Dünyanın Kanayan Vicdanı
Muhabbetlerimizin Katili Televizyon
Ağırlaştırılmış Muhabbet
Veresiye Defterleri Ölmesin
Ağaçta Kalan Kedileri Kurtarma Operasyonları
Hadi Leynn Oradan Deme Hakkımız Her Zaman Vardır
Ne İlginç Günler Var Dünyada Bir Bilseniz - 2 -
Hangi Duruma Göre Neler Yapılır - 4 -
65 Olup 44. 5 Gibi Göstermeye Meraklı Olanlar
Bundan Sonra Çekilmez Olacak

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yabancı Sermaye Nasıl Gelir
Türkiyenin Yarısı Dizilerde Oynuyor Diğer Yarısı Dizi Seyrediyor Okuyanı Mumla Ara ki Bulasın
Hey Gidi Gençlik Parkı
Çok Şükür Bende Bir Kulübe Üye Değilim
Sadece 8 Mart İle Yetinmeyin
Başımdan Geçenleri Yazıyorum
Hangi Duruma Göre Neler Yapılır - 6 -
B Li Bir Yazı
Hangi Duruma Göre Neler Yapılır - 5 -
Gorbi de Gitti

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Papatyaya [Şiir]
Babam Eve Her Döndüğünde [Şiir]
O Zamanda Bir Leştiniz [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.