..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Fantastik Roman > Erdem İlker




26 Aralık 2023
Kimsesizler Mezarlığı 3. Sezon Bölüm 26  
26. BÖLÜM: KÖTÜLER KÖTÜLERE KARŞI

Erdem İlker


26. BÖLÜM: KÖTÜLER KÖTÜLERE KARŞI


:BEC:
Kötüler ile Kötülerin savaşına hoş geldiniz gençler.

Düşmanı düşmana kırdırmak gibisi var mıdır? En güzeli. Bizim metruk da hep bu işlerin peşinde giderken başına hep daha büyük belalar açtı durdu şimdiye dek. Bakalım bu sefer başarabilecek miyim diye düşünüp duruyor şu anda.

Vlad hayaletin yanına geldi ve saçını okşadı. ‘’ Ben de bir zamanlar birilerine güvendim, tüm hatalarıma tüm kötülüklerime rağmen güvendim ve yine bunlara rağmen beni ben olarak kabullenecek sandım, çünkü bana öyle söylemişti. Ama olmadı. Ben bana yapılanı sana yapmayacağım, seninle bir işim yok ve aslında sana ne olursa olsun müteşekkirim. ‘’ dedi. Yanına oturdu. Kenara fırlattığı sigaradan 2 tane ağzına koydu ve ikisi birden yandı. Birini hayalete uzattı.

‘’ Kimin malını kime ikram ediyorsa artık dallama ‘’ diye geçirdi içinden hayalet, ama dışa söylemedi. Vlad anlamış gibi pis pis baktı ama bir şey demedi.

Sigarayı aldı ve dertli dertli içmeye başladı. Vlad ise keyifliydi. Yangın bulundukları yerden itibaren genişleyen bir çember gibi etrafa yayılıyordu. Ateşler sanki cehennemden çağrılıp gelmiş gibi hırsla yanıyor, yanıp tutuşturdukları yerlerden de cehennem azapları gören fanilerin acı dolu çığlıkları yankılanıyordu.
‘’ Hadi gidelim ‘’ dedi Vlad.
‘’ Gidelim ‘’ dedi hayalet ve yolculukları başladı.

Kimsesizler mezarlığına doğru.

Onlar kimsesizler mezarlığına projekte olurken, kimsesizler mezarlığından kaçan ruhlar da her biri ayrı bir yere dağılmış korkunç şeyler yapmak, insanları katletmek ve içlerinde kalan kötülükleri dışarıya saçmakla meşgullerdi.
Tabi büyük çoğunluğu.

Ölümü mahzun olarak gerçekleşenlerin hayaletleri, yine mahzun olarak ya bir köşeye sinmiş ağlıyor, ya sevdiklerini; görüp bakmaya, öpüp koklamaya doyamadıkları yakınlarını izliyorlardı. Canlı bomba olarak kendini patlatan bir terörist şimdide hayalet olarak kendini parçalara ayırıp insanların içine garez olarak giriyor, onlara düşmanlarını, sevmediği model insanları öldürtüyordu. Cinsiyet değiştirip kadın olmuş ve aileden daha yaşarken aforoz edilmiş birinin hayaleti akrabalarını birbirine düşürüp öldürtmekle meşguldü. Yaşarken karıncayı incitmemiş bir kız çocuğu öldüğünden beri biriktirdiği nefreti katilinden ve sonrada ona görünüş olarak benzeyen her adamdan tek tek intikam alarak çıkartıyordu. Hastalık saçmayı keşfedeni de vardı, insanların içine girip sapır sapır intihar ettireni de. Temas ettiği yiyeceği içeceği zehirleyebileni de vardı, gece öğrenci yurtlarına dadanıp çocukları korkutanı da. Sapıklık yapanlar bile vardı. Banyo yapan kadınları izleyenler, gece uykusunda kabus olup tecavüz edenler.

Kimsesizler mezarlığında bulunması son derece olağan olan, kimsenin insandan saymayacağı bu iğrenç ruhlar çok büyük nefretleri uyandırıyordu.
Elebaşları ise şehrin en yüksek gökdeleninin tepesinde oturmuş şehri izliyordu. Artık dehşet saçması için, canlara kıyması için parmağını bile kıpırdatması gerekmiyordu. Ölmeden önce bu konuda özellikle de yakalanmamak adına hep dikkatli hareket etmiş ve yakalanmamıştı da. Sadece kurbanlarının intikamına maruz kalmıştı. Materyalist zihniyetle yaşayan biri olarak kendi ölümüne yakın bir zamanda ancak paranormal gerçekliklerle karşılaşmış, sonra da kendisinin ölümden sonraki varlığını önce şaşkınlıkla sonra ise memnuniyetle benimsemişti.

En azından cehennem yoktu, ara sıra ya varsa diyip kaygılandığı türden bir cehennem en azından.

Elinde kocaman, işaret parmağı kadar uzun bir iğne vardı. Keyifle oynuyordu onunla bunları düşünürken. Birden tüm görüşü kayboldu ve boşlukta öylece savrulmaya başladı. Birisi ya da bir şey onu almış götürüyordu.

Birisi ya da bir şey canlı bomba hayaletini de kaptı yaka paça, sapıklık yapanları da, çoluğu çocuğu korkutanı da, akrabalarını birbirine kırdıranı da.
Hepsini her birini, birisi yada bir şey kaptı ve sürükleye sürükleye götürdü. Sessiz bir köşede ağlayan ya da mahzun olanların bu kadar tartaklandığını söyleyemeyiz tabi.

Tüm hengameler bittiğinde kimsesizler mezarlığının kaçak tüm hayaletleri kendilerini gerisin geri mezarlarının başında, yanlarında onları zapt eden güçlü ve karanlık bir ruhun yanında buldular. İki tanesi hariç. Birisi iğneci seri katil, diğeri ise küçük kız…

Katil Vlad’ ın ayaklarının dibine getirilmişti, küçük kız ise bulunamamıştı Vlad’ ın tebaası tarafından.
Henüz…

Vlad adamlarının başarılı operasyonu ile gururlu gururlu gülümserken ayaklarına kapandırılmış kadının başını seviyordu.
‘’ Şimdi infaz zamanı ‘’ diye fısıldadı bıyıklarının altındaki ince dudaklarının ve sivri dişlerinin arasından.

Sessizlik yerini iğrenç bir uğultuya bıraktı…






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik roman kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kimsesizler Mezarlığı Bölüm 1
Kimsesizler Mezarlığı 3. Sezon Bölüm 22
Kimsesizler Mezarlığı 2. Sezon Bölüm 18
Kimsesizler Mezarlığı 2. Sezon Finali
Kimsesizler Mezarlığı Bölüm 7
Kimsesizler Mezarlığı Bölüm 10
Kimsesizler Mezarlığı 2. Sezon Bölüm 21
Kimsesizler Mezarlığı 2. Sezon Bölüm 19
Kimsesizler Mezarlığı 2. Sezon Bölüm 17
Kimsesizler Mezarlığı Bölüm 2

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kimsesizler Mezarlığı 3. Sezon Bölüm 25

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Zaman Yolcusu [Öykü]
Gerçek [Öykü]
İbret [Öykü]
Yoksun [Öykü]
Selen [Öykü]
Coğrafya - Aşk - Kader [Eleştiri]
Muasır Medeniyete Erme [Eleştiri]
Ölüm ve İhtimaller Üzerine [Eleştiri]
Gerçek [Eleştiri]
Ölümü Unutarak Yaşamak [Eleştiri]


Erdem İlker kimdir?

Hakkımda bilmek istediğiniz her şey, duymak dahi istemediğiniz her şeyle birlikte bu hikayelerin, kitapların içine dağılmış durumda. Buraya onlarla alakalı damıtılmış bir özet çıkartıp yazmak sizi kolaycılığa yönlendirmek olur. Buraya gelenlerin tek bilmesini istediğim sizler için aldığım riskler. Karanlık hikâyeler anlatmak, garip öyküler yazmak, fantastik, gerilim ve korku dünyasında olmak zihni türlü düşünce yapılarına girmeye, olguları sorgulamaya, dünyayı ve hayatı başka bir gözle bakmaya itiyor insanı. Hem de metrobüse canhıraş bir şekilde binmeye çalışan magandanın arkadan çılgınca içeriye doğru itmesi gibi. Bunun sonucu olarak da ortaya hikâyelerle birlikte bazen monolog beyin fırtınaları da çıkıyor. İşte bu noktada ben, bizzat kendim, şahsım ve ötekilerim ile fikir birliğine vardığımız şu oldu. Bazı karalamaları, bazı hikâye ve kitapları paylaşalım ve ben olmayanlar da okusun. Okusun ve her kitap ya da hikâye ya da makale ile bir yolculuğa çıksın. Karanlık, kasvetli, içinde yabancı hissedip keşfetmeye bazen korkacağınız, bazen sabırsızlanacağınız dünyalara yolculuğunuzda kolay gelsin. Merakına engel olamayanları ve belasını arayanları tüm yolların kesiştiği o soğuk yerde bekliyor olacağım.

Etkilendiği Yazarlar:
stephen king, j.r.r tolkien, isaac asimov


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Erdem İlker, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.