..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Tayyibe Atay




29 Mayıs 2024
Ağdaki Kızlar  
Tayyibe Atay
yapılanlar karşısında yutamam sözcüklerimi!.


:AED:
merhaba sanal dünya!.

sana bir sır vereyim mi!..ver diyorsan eğer, dört aç gözlerini, kulaklarını!.ama sakın açma ağzını, e mi!.çünkü; senin kulağınla duyuyoruz, senin gözünle bakıyoruz dünyaya; sağ olasın!..ağzını açma dedim, özür dilerim ama, ağzın o kadar büyük ki; açtığın anda korkuyorum açıkçası!.açtığın anda beni yutacaksın hissine kapılıyorum!.sonuçta insanım ben; duygularım var de mi!.hem de ne çok duygum var; sorma gitsin!.sadece benim değil tabii taşıdığım duygular; her insan, her canlı sahiptir onlara!..

dedikten sonra, geleyim senin gözlerin sayesinde gördüğüm, senin kulakların sayesinde duyduklarıma!..mesela, bayan milli voleybol takımımızın tarifeli uçakla Amerikaya uçtuğuna!..ne için uçmuşlar; Türkiye’mi uluslar arası maçlarda temsil etmek için...temsil edebiliyorlar mı; evet ediyorlar!.hem de en iyi şekilde ediyorlar. dünya sıralamasında ilk sırayı kapıyorlar; dünya onları konuşuyor, onlara alkış tutuyor...en mutsuz zamanlarımıza sevinç, heyecan katıyorlar!..onlar maça başladığında, stadyumlara koşuyor, televizyonlara kilitleniyoruz!.her topa vurduklarında, her sayıyı, her seti aldıklarında yüreğimiz kabarıyor!..az şey mi bunlar!..şahsen ben, eski bir voleybolcu olarak her milli ya da milli olmayan voleybolcunun gözlerinden öpüyor, gönülden teşekkür ediyorum onlara...

eee!..sonra? sonrası ne; onlara kesilen ceza!..ne içindir bu ceza; geçen yıl ki başarıyı yakalayamamış olmaları mı; hayır!.ceza; kafalarına uymayan kadın başarısıdır!.siz misiniz başarılı olan; ben de size eziyet çektirir, bu spordan soğuturum meselesidir!.sizin neyinizedir öyle şortla, kolsuz bacaksız, her bir yeriniz meydanda sahalara çıkmanız!..sizin yeriniz evin içidir; hattinizi bilin denilmektedir!.

kısacası benim anladığım budur!.

kaldı ki, kızlarımız zor şartlar altında yolculuk yapmış bile olsa; oradaki maçlara milletim adına çıkacak, bizleri sevindirmeye devam edeceklerdir. elbette kazanmak kadar kaybetmeye de gebedir spor denilen şey!.bu sporun doğasında vardır. kazan ya da kaybet, bunun değeri yoktur!.değeri olan sadece sporculardır. onlara verilecek değer, alacakları başarıyı etkiler.

anlamayanlara, anlatılır edendim!.

bu arada; onların nasıl yolculuk ettiklerine dair biraz ironi yapayım olmaz mı.

bence hepsi boylarını bir atmışa çekip; kol, bacak, gövdelerinin yarılarını çantalarına tıkıştırmışlardır!.tıkıştırdıkları uzuvlarının yarılarını uçaktan inince tekrar eklemişlerdir!.😀böylece yeniden Eda,Ebrar, Melisa,Hande, İlkin, Elif, Ayça, Zehra, Derya, Gizem, Cansu, Beyza,Aslı, Tuğba, Simge olmuşlardır!.

ah benim akıllı kızlarım!.çok güveniyorum sizlere, hadi bakalım!.

başarılarınızı bekliyorum; ona göre!.😀



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Büyüdük Yani
Kerrat Cetveli
Başı Örtük Eşek
Mucize
Sayılar ve Zehir
İflas
Milli Tosun
Hergele
Gücük
Yumurta

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hesap Kitap
Tüpe Bak Tüpe
Cibiliyet
Olimpiyat
Pes Yani
Yalana İnanmak
Sepet
Dört Biçükk
Hoparlör
İlahi!.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Poşet [Şiir]
Masa 2 [Şiir]
Artık [Şiir]
Semazen [Şiir]
Bostan [Şiir]
Havan [Şiir]
Köprü [Şiir]
Oyun Arkadaşı [Şiir]
Ötanazi [Şiir]
Damlacıklar 4 [Şiir]


Tayyibe Atay kimdir?

Yeni şiirin,uzun yıllar yazmama rağmen yeni şairiyim. İnternet ortamı sayesinde okuyucu önüne çıktım henüz. Ne kadar şair olduğumun yanıtını ise okuyucuya bırakıyorum. Bayan yazarların çok az olduğu bir ülkede,duygu ve düşüncelerimi,şiirin ruhu okşayan ,elleyen tarafıyla anlatmaya çalışıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Arif,Behçet Necatigil,Nihat Behram...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.