..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Öyküsel > Hülya Kırklaroğlu




2 Ağustos 2024
Aquarally Datça Anılarım  
Ellerim mor salkım çiçekli ağacın ….

Hülya Kırklaroğlu



:ACJ:

Ellerim mor salkım çiçekli ağacın kalbini avuçlarımın içine almış, benim ise kalbim ağacın kabuklarından gövdesine, gövdesinden köklerine, köklerinden dallarına oradan çiçeklerin eflatun renginde tik tak atıyordu
sevgili günlüğüm✍🏻

Evet evet Datça’dan Aquarally’e gidişimden bahsediyorum. Daha bu gidişimiz yani oohoooo daha Turgut hocamızı görüşümüz, Okan Bey, İlker Bey, çok kıymetli Necati abimiz, Beyazıt Bey, Can ve denizde Hülya ablasını geride bırakmayan durup bekleyen Emre Beyden bahsedeceğiz.

Yani inanır mısın sevgili günlüğüm bir kitap yazabilirim Aquarally anılarıyla dolu.

Yüz sayfayı kesin doldururuz da; ne zaman biter yazı dizisi bilmiyorum. Yalnız kalamıyorum yazmak için.
Allah kimseyi yalnız bırakmasın inşAllah orası da ayrı konu.

Gel gelelim günlük kısa yazılırmış; kim demişse desin valla beni ilgilendirmez.

Diyenin anıları kısaysa buyursun kısa yazsın.
Benim hep uzun oldu ve de uzun olacak. Gün geçtikçe gelişmekteyiz şükürler olsun.

İki bin ise kelime bilgimiz, beş katıyla çarpacağız; on katına çıkaracağız.

Buyursun onlar kısa yazsın günlüklerini bizim kalemimiz uzuuunnn uzadıya yazar.

Kalem neyi nasıl isterse doğrusu odur diye düşünüyorum.
Kimi zaman yaz desende kalem kıpırdamıyor kağıt öylece bekliyor, başıma defalarca geldi oradan biliyorum, açıklasınlar bunu madem günlüğün kurallarını koyanlar!

Kaleme tutkuyla bağlı olanlar anlar ne demek istediğimi.
Duygu varya duygu konuşacağı zamanı tasarlıyor o biliyor.
Tak diye onikiden vuruyor. Nasibimizse alırız hissemizi kağıt üzerinde oynayan kalemlerden. Aksi taktirde aman da boşver gerisi gerisidir zaten. Her hangi bir iddiamız yok kendimizi, kendimize yazıyoruz hepsi bu.

Hadi anılara doğru yola çıkalım bakalım
sevgili günlüğüm✍🏻

İki kalp birlikteyken yanımızdan sağlı, sollu insanlar ve bacaklarıma sürünen bir kediyi de hissettim usulca geçerken.

Vakti geldiğinde açıldı gözlerim usulünce. Ne kadar zaman geçti aradan bilemiyorum ağaca sarılalı beri… Kalpler karşılıklı çarparken zaman erir arada.

Birden ayaklarıma ilişti gözlerim ve sorularda zihnime indi uygulamalı bir bir…

Ayaklarıma baktım; birden gözlerim telaşla açıldı. Ayaklarımı o âna kadar hiç görmemiş, hiç tanımamış hiç bilmemiş, üzerinde gitmek istediğim yere götürmemişler gibi yabancısı olduğum bir bakışla kısa ve oldukça derin süreli şaşkınlık yaşadım.

Ne zaman büyüdü ayaklarım?
Ne zaman otuz sekiz numara ayakkabı giyer oldum ki ben?

Ağaçları sara, kucaklaya, sarıla ben hangi ara büyüdüm sevgili günlüğüm✍🏻?

Babam hayatta iken hep çocuktu ayaklarım.
Küçüktü ayakkabı numaralarım ne kadar büyüsemde ve birgün Babacığımın elleri sarıldı toprağa ve benim ayakkabı numaram ayaklarımı bağrına basa basa büyümüş farkında olmadan olmuş tüm bunlar...

Datça’da mor salkım çiçekli ağaca avuç içlerimle sarılmış iken, ayakkabı numaram dank etti ki otuz sekiz numara.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın öyküsel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aquarally Birinci Parkur Kargı🏊🏻♀🏊🏻
Naci Baba
Aquarally Kargı Başlasın Rally🏊🏻♀🏊🏻
Seksek
Aquarallyswimming/datça
Aquarally Datça🏊🏻♀
Sahanda Yumurta
Savur Beni Bana
Çöl ve Kırmızı İpek
Yüzde İkilik Kısım Sevgili Günlüğüm✍🏻

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
On Beş Saniye
Mimar
Kim O?
Güfte
Kalemin Çilesi…
Yeşilköy
Herkesin Kalemi Aynı Derinlikte mi Ki?
Göremezsiniz Beni
Kime Baktınız
Uyandım mı Ben Şimdi? Yoksa Uykudamıyım? Düş’müyüm Yoksa?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ne Zaman Kültürleneceğiz? 1’nci Bölüm [Deneme]
İnsan Hangi Yöne Dönüyor? [Deneme]
B On İki [Deneme]
Atatürk ve Satı Kadın 2... Bölüm [Deneme]
Köşeye Çekilmek [Deneme]
Ne Zaman? 2’nci Bölüm [Deneme]
Kalemi Tutan Bu El [Deneme]
Doğum [Deneme]
Bir Sağa Bir Sola Sallanıyorum [Deneme]
Bir Selam Verip Çıkacağım Sevgili Günlüğüm✍🏻 [Deneme]


Hülya Kırklaroğlu kimdir?

1970 Erzurum merkez doğumluyum. 1972 yılından bu yana İstanbul da ikamet etmekteyim. 5 yıllık konfeksiyon deneyimimden sonra 10 yıl hizmet sektöründe çalışan olarak yer aldım. 2016 yılından itibarenaktif olarak yüzme sporuyla ilgilenmeye başladım. Master yüzücü olarak bir çok birincilik ve derecelerim bulunmaktadır. Yüzme sporu dışında, okçuluk ve taekwondo ile de ilgilendim. Keman dersi aldım. Diğer ilgi alanlarımın içinde Fransızca ve keman bulunmaktadır.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.