..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Başkaldırı > Alp Şahin




24 Ağustos 2024
Biri Olmadan Diğeri Olmaz  
Alp Şahin

:BHA:
Okumadıkları emirleri anlatanlar vasıtasıyla doğru sanıyorlar.
Kendi dillerinde okuyup beraberinde hayatı sorguluyorlar.
Yatmadan evvel salt kendi hayatları için dua edip rahatça uyuyorlar.
Yatmadan evvel daha iyi bir dünya için dua edip uyuyamıyorlar.

Ekmek verenleri; baş tacı yapıp, istenilen piramide bir taş daha koyuyorlar.
Ekmek verenleri; liderleri gördükleri için, gözü kara izlemeyi tercih ediyorlar.
Gücü elinde tutanlar karşısında ezilmeyi sistemin olağan bir parçası diye görüyorlar.
Gücü elinde tutanlar ile birlikte kahkaha atabilme yakınlığını elde ediyorlar.

Her yeni bir sabaha görevlerini yapmaları gerektiği için uyanıyorlar.
Her yeni bir sabaha daha iyi bir şeyler başarmak için uyanıyorlar.
Kendi gibileri rakip görüyor, onları eleyerek bir yerlere gelmeye umuyorlar.
Kendi gibilerle olmanın güveni ile diğerlerinden daha iyi olmaya odaklanıyorlar.

Yolları kolay biliyorlar… Düşünmelerine gerek yok. Bir başa biat etseler yetiyor.
Yolları zor biliyorlar… Düşünmeleri gerek. Olur da çarkı kırsalar dahi yetmeyecek.
Hep beğenilsinler, konumlarını koruyup, her günü aynı zorbayla yaşasınlar, yetiyor.
İlla çarkları kıracaklar, illa Atatürk kafasında ilerleyecekler… İlla bildikleri olacak.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ofis Hayvanı
Öngörü
Vatan
Hava, Kova
Seçim
Müslüman
Üç İlahi Din
Sümükdaroğlu
Dedekuş
Yansıma

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Oysa Yozlasir Herkes [Öykü]
Karmaya Daha Var [Öykü]
Biraz Ara [Deneme]
Haklısın [Deneme]
Kasa Bira Almış Bilmem Ne [Deneme]
Tanrıça Hera [Deneme]
Gece Gündüz [Deneme]
Uğruna Nefes Alıp Verdiğim [Deneme]
Kötüyü Cezalandıranlar [Deneme]
Çatlama ve Çatlatma [Deneme]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.