..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Tayyibe Atay




25 Ekim 2024
Zırlamayı Bırak  
Tayyibe Atay
her ne olursa olsun yaşamak güzeldir kardeşim!.


:H:
hiç kimse zırlayıp durmasın!..yaşamaya bak kardeşim!..hava ne güzel; ciğerlerine doldurmaya bak bu güzel havayı!.şöyle kırlara, kıraçlara doğru açıl; yürü!.yürüdükçe dizlerine derman gelecektir!.ağaçları kucakla, çiçekleri kokla, eğ kızılcık dallarını kızılcık topla!.yorulunca otur bir meşe ağacının dibine uzat ayaklarını, bir mani savur arkada bıraktığın yola!..

mesela

Osman gitti gemi ile
Tavuğumun yemi ile
Ağıldaki koyunlarım
Meler durur kurtlar ile

de!..

yaşamak güzeldir kardeşim!..hele hele ekmeği tuza batırarak yersen, daha bir güzel görünür, yeminle!.çünkü; özlemek denen duyguyu perçinlersin böylece!. donatılmış sofralar düşlersin yani!..misler gibi kokan yemekleri!..çorbaları, balları,etleri!..düşledikçe doyarsın!..doydukça daha bir seversin hayatı!..sev tabii!.sevmek, yasak sevmez çünkü!.

ve yaşamak, aslında sevmek demektir!.bunu anladığın an; kendini de seveceksin!.işte o zaman eksilmeyecek sahip olduğun şeyler!.özgürlüğüne kimse dokunamayacak mesela!.mesela, ağaçların yerinde kalacak!..suların kirlenmeyecek!.aldığın hava mavi olacak!.bir başka söyleyeceksin türkülerini, manilerini, şarkılarını!..

ya böyle olacaksın, ya da tuza ekmek banan biri!..

seçim senin!..sen bilirsin!.

zırlamayı bırak!..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bitanemi
Hımbıl Gençlik
Bitmenin Şarkısı
Uçan Şeyler
Maldivler
Açlık Sendromu
Atlayalım
Marul
Hamdolsun!..
Eskiyi Çare Yaptım

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Hayat
İmam Olacağım
Selam Efendim
Dedüdü Dedüdü
Ah Canım
Türlü Yaptım Türlü
Operasyon
Kıçı Kırık Elma
Çüşşş
Kral Nutuğu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Masa 2 [Şiir]
Bostan [Şiir]
Pezoooo [Şiir]
Ziyafet [Şiir]
Artık [Şiir]
Poşet [Şiir]
Derman 2 [Şiir]
Ötanazi [Şiir]
Tavşan [Şiir]
Damlacıklar 4 [Şiir]


Tayyibe Atay kimdir?

Yeni şiirin,uzun yıllar yazmama rağmen yeni şairiyim. İnternet ortamı sayesinde okuyucu önüne çıktım henüz. Ne kadar şair olduğumun yanıtını ise okuyucuya bırakıyorum. Bayan yazarların çok az olduğu bir ülkede,duygu ve düşüncelerimi,şiirin ruhu okşayan ,elleyen tarafıyla anlatmaya çalışıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Arif,Behçet Necatigil,Nihat Behram...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.