..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ayşe Kaya




17 Şubat 2011
Biten Bir Aşkın Mîrası  
Ayşe Kaya
Aşkım apansız göçeceğini hiç hesaba katmamıştı, bir anda gidiverdi, üstelik daha da çok gençti zamansız oldu ölümü. Yokluğuna alışmak hayli zor oldu seven kalbime ve ben daha buna inanamazken, kocaman bir yalnızlık bırakıldı ellerime “al bu sana aşkından miras kaldı” diye.


:AGFB:
Ölümlüydü bu aşk ve bende ölümlüyüm. Aşkım ömrünü tamamladı ama ben günümü bekliyorum. Aşkım apansız göçeceğini hiç hesaba katmamıştı, bir anda gidiverdi, üstelik daha da çok gençti zamansız oldu ölümü. Yokluğuna alışmak hayli zor oldu seven kalbime ve ben daha buna inanamazken, kocaman bir yalnızlık bırakıldı ellerime “al bu sana aşkından miras kaldı” diye. Madem aşkımdan mirastı; sarıldım yalnızlığıma bende.
Vefalı dostlar taziyede bulundular, işe yaramayacağını bilseler de dudaklarında teselliler vardı “üzme kendini, unutursun”dediler. Aşk vefasızdı ama dostlar bari vefalıydı, zoraki gülüşlerle karşılık verdim hepsine ve sonrasında geçirmeye devam ettim günlerimi işte öylesine.
Bende apansız göçüp gidersem diye şimdiden karar verdim mirasımı bölüştürmeye: Paylaştığımız ve paylaşamadığımız, benden arta kalan tüm zamanlar çekip giden yârin olsun ve birde tüm söylenmiş güzel sözlerle tutulmayan yeminler. Neşe ve sevinçlerim güzel dostlarımda kalsın, onlar beni hep gülen gözlerimle hatırlasın. Masumiyetim ve dik duruşum ailenin olsun, onlar benim zayıf halimi hiç görmediler, hepte öyle güçlü bilsinler. Yalnızlığıma gelince; onu vermem kimselere, her halimi o gördü her sırrımı o bildi, en kıymetli hazinemdi kıyamam onu kimselere vermeye.
Tüm servetim bunlardan ibaret, yoktur başka ne malım ne de mülküm. Bir tek kuşku var artık içimde; vefasız sevgili sahip çıkmazsa eğer mirasıma, sakın ortada kalmasın acı da olsa anılarım, gömün onları da benimle beraber ya da hepsini ateşe atın, yakın…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Yar...
Sustum... Mu?
Aşkımın Son Sözleri...
Kısacık Aşkımız
Aşk Yorgunu
Kalbim Ayazda
Sessizliğe Haykırış
Kalbime Yalvarış
Benim Masalım
Biten Aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Habersiz Ziyaret
Sevgiliye Kırgın Satırlar
Aynalarda Kalan 2
Uzaktaki Sevdiğim
Yalnızlar Şehri
Hasret Günleri
Zır Deli
Sana Rağbet Ettim Allah'ım
Hayatımın Hatırası
Hesaplaşma

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aynalarda Kalan [Şiir]
Öğrettiklerin... [Şiir]
Bendeki Sen [Şiir]
İki Ateş Arasında Aşk [Şiir]
Yine Sana Sitemler... [Şiir]
Rahmet Peygamberi [Şiir]
Hacım [Şiir]
Gökkuşağım [Şiir]
Bilseydik [Şiir]
Kararsız Aşk [Şiir]


Ayşe Kaya kimdir?

Niye bilmem hep sonbaharı sevdim, Dökülen yapraklarda buldum kendimi. Bir tarafım olabildiğine mutlu dedim, Diğer tarafım çözemediğim kadar gizemli.

Etkilendiği Yazarlar:
senai demirci, mustafa islamoğlu, ramazan kayan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayşe Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.