Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
Milli Savunma Bakanlığı sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada ordunun hazırlık ve ilerleme aşamaları ile havadan yapılan operasyonun görüntülerini paylaştı. Paylaşımda kara operasyonu öncesi askerlerin görüntüleri ve bir kurmay albayın askerlere yaptığı konuşma da verildi. Konuşmada artık sabırlarının taştığını belirten Kurmay Albay şunları söylüyordu: "Neden burada olduğunuzu size anlatmak istiyorum. Sizler bunun için eğitim aldınız. Türkiye Cumhuriyeti'ni korumak; bize ve ailelerimize saldıran, yurttaşlarımızı öldüren teröristlere karşı ülkemizin bağımsızlığını savunmak. Davamıza inanıyorum ve ülkemizde özgür yaşamak hakkımız. Bu bir slogan değil, bu bir gerçek." MSB'dan yapılan ek açıklamada askeri birliklerin ateşkes önerilerini reddeden teröristlere karşı yürütülen operasyonlarda yeni bir aşamaya geçtiği bildirildi. Özel Komanda birliklerinin gece baskınları düzenleyerek teröristleri tek tek inlerinde vuracağı açıklandı. MSB sözcüsü, "Türk Tokadı Harekatı"ının başarıyla sürdüğünü belriterek kara harekatına havadan ve denizden de destek verildiğin, tank ve zırhlı birliklerle çok sayıda piyade birliğinin kentin bütün bölgelerinde aynı anda eylem yürüttüğünü duyurdu. Sözcü gerektiğinde bölgedeki diğer kentlere de operasyon yapılabileceğini vurgularken kara harekatına başlamadan önce Diyarbakır'da yaşayanlara evlerini terk etme uyarısında bulunduklarını kaydetti. Başbakanlık ofisinden yapılan açıklamada ise ABD, Avrupa Birliği ülkeleri ve Birleşmiş Milletler baskısının kesinlikle kabul edilmeyeceği, harekatın amacının Türklerin güvenli bir şekilde yaşaması ve "terör altyapısına" büyük bir darbe indirilmesi olduğu belirtildi. Dış basında yer alan haberlere göre "Türk Tokadı" saldırısında 50'si çocuk 250 kişinin hayatını kaybettiği, 2.000 kişinin yaralandığı, 3.000 binanın da bombalandığı, 20.000 kişinin evsiz kaldığı belirtiliyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hulki Can Duru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |