Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Yer vermeyiz yanımızda dostluğun kıymetini bilmeyenlere, Canımız feda sevdiği uğrunda çekinmeden ömürden vazgeçenlere, Sırt çevirmek yazmaz kitabımızda uzanır elimiz düştüğü yerden kalkmayı bekleyenlere, Bir günlük değil ömürlüktür bize güvenip yanımızda olanlarla dostluğumuz. Açmayız kapımızı ihaneti kalleşliği kalbinden silmeyenlere, Veririz son damlasına kadar kanımızı yanımızda olup bizden dostluğunu esirgemeyenlere, Çekinmeyiz göstermekten yanlarında olduğumuzu kinin nefretin yerine sevgiyi kalbimize ekenlere, Kök salar bir çınar misali kurumaz mertlikle sulanır dostluğumuz. Rehber oluruz samimiyetimize güvenip bizden yardım bekleyenlere, Kol kanat gereriz ayakta kalabilmek için gücü kuvveti olmamızı isteyenlere, Kırılan dallarının yerine tutunacağı dal oluruz zorluklarla savaşıp baş edemeyenlere, İhanetin kalbine çıkmamacasına giren bir kurşundur delikanlı gönüllerde hayat bulan dostluğumuz. Yer olur yanımızda bizi bu güzellikten mahrum bırakma diyenlere, Kapatmayız kapımızı dostum dediğimiz mertliği yüreğinin baş köşesine yerleştirenlere, Söndürmeyiz yanan ışığımızı yanındakinin derdini dert edinenlere, Şiirlerde mısra dillere pelesenk olmuş bir şarkıdır bizim dostluğumuz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |