..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > Ömer Faruk Hüsmüllü




6 Haziran 2020
Korona Hikayeleri - 7  
Ömer Faruk Hüsmüllü
Çaaat diye bir ses duydum. Bir şey mi düşürdün ya da telefonu mu çarptın hayatım? Alo alo... Ses yok


:ACBD:



-Alo, buyrun efendim ben Hüdaverdi.
     -Kolay gelsin, hayırlı işler Hüdaverdi.
     -Teşekkür ederim hanfendi ama sizi tanıyamadım.
     -Bu ne kibarlık böyle kadınlara karşı Hüdaverdi? Demek ki yirmi yıllık karını tanıyamadın! Bunun hesabını sorarım ben sana.
     -Sen misin Sultan? Kusura bakma hayatım, kafam o kadar meşgul ki sesini alamadım. Gişenin önündeki kuyrukta şu an en azından kırk-elli kişi var ve çoğu bana öfkeyle bakıyor. Beklemekten bunaldılar. Dışarı çıksam belki bazıları beni parçalar bile.
     -Başka laf karıştırarak beni kandıramazsın, akşama verirsin bunun hesabını.
     -İnan ki bir suçum günahım yok Sultanım. Buna rağmen gene de bir hata gördüysen özür dilerim.
     -Neyse... Seni neden aradım biliyor musun? Korona Türkiye'ye gelmiş, onu haber vereyim dedim.
     -İyi, hoş geldi, sefalar getirdi. İstersen akşam yemeğine davet et. Evde bir eksik varsa ben işten gelirken getiririm.
     -Evde eksik gedik yok. Bir şey getirmen de gerekmiyor.
     -Sen tedbirli kadınsındır, önceden gerekli olan malzemeyi temin etmişsindir. Bu tuhaf adlı kişi nereden geliyor? Akraban filan mı yoksa?
     -Çin'den geliyor.
     -Nee, yanlış mı duyum?
     -Doğru duydun. Çin'den Min'den işte!
     -Zaten senin gözlerinin çekik olmasından anlamalıydım. Bugüne kadar Çinli akraban olduğundan neden bahsetmedin? Öyleyse misafirimize içki de ikram etmeliyiz. Ben iyisinden birkaç şişe şarap ve rakı getireyim gelirken. Malum, yabancıların çoğu içkiyi severler. Yalnız Sultanım, beni bağışla ama Çin'i biliyorum da şu Min dediğin yer nerede?
     -Saçmaladın gene Hüdaverdi. Korona bir vürüs ve diğer adı da Covit-19.
     -Desene takma isim de kullanıyor. Gizli bir teşkilattan olmasın. MİT, CIA, FBI, KGB gibi. Olursa olsun canım, orası bizi ilgilendirmez. Sonuçta kendi tercihi. Biz gene de misafirperverliğimizi gösterelim.
     -Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun? Virüs bu virüs! Yani bakteriden çok daha küçük mikroskopik, bulaşıcı bir parazit.
     -Sinirlenme Sultanım. Tamam senin dediğin olsun. Şifreli konuşalım, ona yani misafirimize bundan böyle Korona filan değil de virüs diyelim.
     -Allah kahretsin! Senin beynin sulanmış, beynin...
     -Çaaat diye bir ses duydum. Bir şey mi düşürdün ya da telefonu mu çarptın hayatım? Alo alo... Ses yok. Demek ki telefonu çarptı. Şimdi bana neden kızdı ki? Kadınları anlamak bazen çok zor oluyor çok! Neyse, bu konuyu unutayım da sırada bekleyen vatandaşlarla ilgileneyim. Yarım saattir hepsi gözlerini dikip kötü kötü bana bakıp durdular. Onlarla da başımı belaya sokmayayım. Korona mı Covit-19 mu yoksa Virüs mü neyse onunla nasıl olsa akşama tanışacağım!
BİTTİ...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Deliden Mektup Var
Bir Murat Dört Surat
Korona Hikayeleri - 8
Dilsiz Fahişe - 8 (Son)
Korona Hikayeleri - 4
Korona Hikayeleri - 5
Korona Hikayeleri - 6
Korona Hikayeleri - 3
Bu Bir Futbol Klasiğidir
Ayda 15 Bin Lira Gelir Getiren Bir İşinizin Olmasını İster Misiniz?

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Küçücük Hikâyeler - 2
Acayip Bir Hikaye
Küçük Hikâyeler - 1
Senin Hikayen
Bir Ölünün Günlüğü - 8 Son Bölüm
Prostat
Bir Ölünün Günlüğü - 7
Hırsız Kim?
Bir Ölünün Günlüğü - 3
Bir Ölünün Günlüğü - 4

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Siyasi Taşlama: Neşezâde - 2 [Şiir]
Siyasi Taşlama: Karamsarzâde [Şiir]
Kusurî"den Tırtıklama [Şiir]
Zam Zam Zam... [Şiir]
Tırtıklama (Kazak Abdal'dan) [Şiir]
Yoklar ve Varlar [Şiir]
İstanbul,sana Âşık Bu Kul [Şiir]
Âşık Dertli"den Tırtıklama [Şiir]
Namuslu Karaborsacı [Şiir]
Dostlarım [Şiir]


Ömer Faruk Hüsmüllü kimdir?

Uzun süre Oruç Yıldırım adını kullanarak çeşitli forumlara yazı yazdım. İddiasız iki romanım var. Çok sayıda siyasi içerikli yazıya ve biraz da denemelere sahibim. Emekli bir felsefe öğretmeniyim. Yazmaya çalışan her kişiye büyük bir saygım var. Çünkü yazılan her satır ömürden verilen bir parçadır.

Etkilendiği Yazarlar:
Az veya çok okuduğum tüm yazarlardan etkilenirim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.