..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Unutulamayan Dönemler > Alp Şahin




16 Mart 2024
Erdemlik  
Alp Şahin
Erkekler; kadınlardan daha çok sever… Hatta o kadar daha çok severler ki; kişisel arzularını hissetmek yerine onlardan uzak durmayı dahi tercih ederler.


:AID:
Sanıyorum ki; uzunca bir süre sonra, az biraz içimde sevgi kıpırtısı olduğu için, tekrar bana sevebilmeyi hissettirenden, en çok uzak durmam gerekiyor… Niye? İçten içe biliyorum ki; ne kadar şimdilerde ona muhtaç olsam da, kah çokça iyileştiğimde, kah ise değişip, daha iyilerine gözüm istemeden de kayacak olduğunda, her zamanki gibi, ben bırakıp gideceğim. O da her zamanki gibi, diğerleri gibi çözüm üretmek yerine, kah kapris, kah sıkıntı çıkaracak ve beraberinde, vakti zamanında onun uğruna her şeyi yapmak isteyen ben, sıkılacak, geri dahi dönmek istemeyeceğim.

En güçsüz olduğum anlarda, hiç bilmeyerek yaralarımı farkında olmadan o sarmıştı ki halbuki… Bu yüzden de bir anda ona kapılırken bulmuştum kendimi… Halbuki biliyorum, sadece insanlık yapıyordu fakat o kadar zarif ve güzel ki… Ben de, tıpkı diğer asalaklar gibi, saçma sapan bir şekilde ona çekiliyordum.

Lakin düşünüyorum, planlıyorum, çare arıyorum ama uzun vadede zerre kadar hiçbir gelecek göremiyorum… Çünkü biliyorum… Ne kadar beni istemeye istemeye eksenine çekse de, yine ben, ben olup, o eksenden dahi çıkacağım.

En doğrusu sanırım bu satırlar ikimiz için de… Benim onun için savaşmamam… Onun olmayacak kişi ve hayaller için her gün tekrar tekrar devam etmesi… Beraberinde benim öncelerinde onu hiç beklemediği gibi güvende hissettirip, sonrasında da kendi tercihleri gibi olup, üzmemem… Onunla yaşayabileceklerimi hiç yaşayamamam… Onun hayatına girip, belki bir hatıra, belki de bir yara olarak hatırlanmamam…

Ne derlerse desinler günümüzde… Erkekler; kadınlardan daha çok sever… Hatta o kadar daha çok severler ki; kişisel arzularını hissetmek yerine onlardan uzak durmayı dahi tercih ederler… Niye? Kıyamazlar da ondan…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın unutulamayan dönemler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Uçuyoruz
Hakk ve Hak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Biraz Ara
Haklısın
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
Tanrıça Hera
Gece Gündüz
Uğruna Nefes Alıp Verdiğim
Kötüyü Cezalandıranlar
Çatlama ve Çatlatma
Bir Avuç İyi İnsan
Evlilik Kurumu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.