![](/anagrafikler/baslik_izdumen.gif) |
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katýlýmý |
Yazar Kütüphaneleri |
![](/anagrafikler/menu-dip.gif) |
![](/anagrafikler/baslik_okudunuz_mu.gif) |
![](/ikon/118.gif)
Genç Kýzlarýn Ýç Dünyasý ve Dýþardakiler
Ýsa Kantarcý
Öykü > Aþk ve Romantizm
BÝRÝNCÝ BÖLÜM
Aðustos sýcaðý yakarak sallýyordu her yeri, gizli köþelerde böcekler gelen geçenin sevinciyle köþelerinden çýkmýþtý, bir geyik, bir kurt, bir tilki geceye akýyordu. Gecenin üçüydü.
Ormandaki 8 bin dönüm araziye kurulu villanýn önüne kalýn tekerleri leoparý andýran yüksek bir motosiklet gelip yanaþtý, hayalet misali.
30 yaþýndaki Þeref, dizlikler, kask, siyah deri kýyafetiyle bir savaþçýya benziyordu, uzun çizmeler, çizmelerd
[DEVAMI]
|
![](/anagrafikler/menu-dip.gif) |
|
![](/ikon/188.gif) • ÝzEdebiyat > Ýnceleme > Söyleþi |
81
|
|
|
|
O benim çocukluðumun siyah beyaz filmlerinin vazgeçilmez jönüydü. Kimi zaman mahallemizin harbi delikanlýsý, ailemizin beyefendi oðlu ve çoðunlukla genç kýzlarýn uðruna beyaz mendiller eskittiði yürek deleni. Hangi koþulda olursa olsun hep hayallerimizin kahramaný, filmlerin esas oðlanýydý. Cikletlerden çýkan artist fotoðraflarýnýn en kýymetlisi. Kartlarý deðiþ tokuþ ederken bir yerine üç fotoðraf aldýðýmýz kýymetlimiz. Tabii o zamanlar Yeþilçamýn harbi delikanlýsý Fikret Hakan’ýn þair ve öykücü olduðunu bilmiyorduk. Ýþte çocukluk deyin, cahilliðimizi hoþ görün. Romana soyunduðunu ise yeni öðrendik. |
|
82
|
|
|
|
Sayým Çýnar'ýn Ömer Çelebi ile "Deviniþ Projesi" üzerine yaptýðý söyleþiyi yayýnlýyoruz.
|
|
83
|
|
|
|
Ýnsanlýk iflah olmaz bir sefil miydi? Akýl çaðýnýn üzerinden geçen üç-dört yüzyýl sonra bile eski tuzaða düþebiliyor insanlýk. Yerli yabancý televizyon kanallarý bilim ve bilimin temelindeki önemli taþlar, basit, dogmatik yaklaþýmlarýyla komik yargýlarla insanlara seyrettirebiliyorlar. |
|
84
|
|
|
|
Herkes taraf tutar, kendinden taraf ... Atakan K orkmaz |
|
85
|
|
|
|
Onur, Yürek, Vefa, Cesaret, Ýnanç hepsi bu...
Tüm Gönülleri Çepeçevre Kuþatýncaya Dek..
|
|
86
|
|
|
|
Çocukluðumda taþ plakta eski bir þarký dinlerdim ; “ Nisan – Mayýs aylarý ... Gevþer gönül yaylarý “ Güneþin sýrtýmýzý zaman zaman þefkatli bir el gibi okþadýðý ýlýk bir Nisan gününde bombardýmana uðramýþ bir periþanlýk içinde olan þehir parkýnda ne bir kýr kahvesi ve ne de bir kuru kanepe kalmadýðý için yine Karakaþ’ýn kahvehanesine sýðýnmaktan baþka çare bulamadým. |
|
87
|
|
|
|
Efsaneye göre, baþlangýçta güneþ kaostan yaratýlmýþ olan bir yumurtadan doðar. Bu yumurtadan çýkan Helios bütün parlaklýðý ile gökyüzünde yükselir, bütün bir günü gökyüzünde geçirdikten sonra tekrar yumurtasýna geri dönerek batar. Helios doðuþ ve batýþ arasýndaki bir günlük süreci efsanelerde geçen ritüeller yardýmýyla anlatýr. Güneþin batýþý da doðuþu gibi görkemli olur, bir anda gökyüzünde patlayan havai fiþekler karanlýðý ýþýða boðar, gecenin içinde saklanan sýrlarý açýða çýkarýr. |
|
88
|
|
|
|
Gerçekler birer hayal ürünüdür.. |
|
89
|
|
|
|
Kadýn erkek iliþkilerini anlamýnýn en kolay yolu, marullar ve bezelyelerin davranýþ biçimlerini incelemekten geçiyor. Tarihten de eski bu can alýcý meseleyi hala kavramadýysanýz, size naçizane sürücü ehliyet kurslarýnda okutulan trafik kitabýný tavsiye edeceðiz. Hala mý týk yok. Çaresiz, baþ rollerini Þebnem Doðruer ve Gürol Tonbul’un paylaþtýklarý ve Behiç Ak’ýn kaleme aldýðý ‘Ayrýlýk’ oyununa gideceksiniz demektir...
|
|
90
|
|
91
|
|
|
|
Her sabah iþime giderken, bir haz alýrdým…
Ýþ yoðunluðu asla beni yýldýrmazdý, severek yapardým…
Ekmek kapýmdý |
|
92
|
|
93
|
|
|
|
kod isimler arasýnda sanal bir diyalog..... |
|
|
|