..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > İronik > Mudi Beya




17 Kasım 2014
Kalleş Avrupalı!  
Mudi Beya
, Avrupa gene kazık attı! Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kurumu’ nun (USAK ) yaptığı bir araştırmaya göre, birinciliği Gürcistan kapmış… Bize de ikincilik kalmış! Çok yazık olmuş çok!


:AGCH:
Avrupalılar gene hakkımızı yediler. Yuh olsun! Koca koca adamların, kız çocuklarını “ hadi evcilik oynayalım! ” diye kandırarak gerdeğe soktuğu ülkemizde ‘ çocuk gelinler ’ konusunda birincilik anamızın ak sütü gibi helâldi bendenize göre… Ama, Avrupa gene kazık attı! Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kurumu’ nun (USAK ) yaptığı bir araştırmaya göre, birinciliği Gürcistan kapmış… Bize de ikincilik kalmış! Çok yazık olmuş çok! IŞİD’ yaptığı gibi, bir fetva çıkarılarak kız çocuklarının daha küçük yaşta evlendirilmesinin yolu açılmalıdır!. Kalleş Avrupalının gasp ettiği birincilik hakkımızı ‘ İmam nikahı ’ sayesinde söke söke alabiliriz. İnşaalah!.. İnşaalah!... ..Hiyanet İşleri bu sorunu pekâlâ çözebilir!... Haydi hayırlısı!

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ..................
Gönderen: Kâmuran Esen / ,
16 Aralık 2014
Yerinde bir ironi. Az söz, çok iş...Devamını dilerim. Sevgiyle.

:: Tebrikler!
Gönderen: Fatih Onaydın / , Türkiye
20 Kasım 2014
En sevdiğim türdür eleştirel yazılar. Genelde aklında çözüme dair hiç bir fikir olmayan insanlara götürür beni. Ülkemizin "aydın" larından biri daha bir meseleye ayak basmış ne kadar güzel. Şu vatan toprağında gerdeğe sokulan kızların yaşıyla Avrupa'da bakireliği bozulan kızların yaş ortalamasına bakınca arada koca bir nesil görüyorum. Zira Avrupa da anca 12-13 yaşına varabilen saçı sakalı ağarmış yetişkinler sex için hazır olabiliyor. Bu yüzden kendimizi yermek için böylesi bir medeniyet topluluğunu örnek vermeniz isabet olmuş. Tebrikler. Tüm yabancı basın için gurur kaynağısınız. Ha bir de İslamiyet böylesi konulara yüzeysel yaklaşmak için fazlaca derindir en kısa zaman bir kiliseye turistik gezide bulunmanızı tavsiye ederim. İçinizdeki sanatsal çocuğa faydası olacaktır. Sevgilerle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İronik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Genç Politikacı Adaylarına Öğütler!
Günlük: Kırkbirkere Maşşşahlah Tüüü! Tüüü! Tüüü!
Ona Öyle Demezler Peynir Ekmek Yemezler
Fitneficürullah Hoca Efendi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Akşamdan Yazılan Mektup Sabahleyin Yazanı Tarafından Okunur Mu
İşte Geldi 8 Mart Bakın Neler Olacak
Ereğli Çamlıyayla 2015 Toroslar Geçişi
Görme Engellinin Fendi Münasip Münasebattar' I Yendi
Görme Engellinin Fendi Münasip Münasebattar' I Yendi
Fanfinfon Çorbası
Abdülrezzak Holding 2
Öylesine Bir 8 Mart Yazısı
Abdülrezzak Holding 1
Kriz Ortamında Ekonomik Garantili Konuk Ağırlama Önerileri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sıradışı Bir 8 Mart Kutlaması [Deneme]
Rabbiş Teyzemin Fanfinfon Macerası [Deneme]
Zevat Zerzevat Fiyat Vesaire… [Deneme]
Tezek İthalatı! [Deneme]
Muhteşem Bir Operasyon! [Deneme]
Günlük: [Deneme]
Milli Piyango Milyonerleri [Eleştiri]
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü [Eleştiri]
Gaz Bombası ve Basınçlı Su İle Saldırılması Olası Eylemlere Katılacak Olanların Dikkâtine! [Eleştiri]
Anlaşıldı Vehpi' Nin Kerrakesi veya Eşekten Düşen Karpuz [Eleştiri]


Mudi Beya kimdir?

Bilgisayar edinip İnternet ile yakından ilgilendiğim zamana kadar ülkemde okurdan çok yazarın varlığını düşünür ve bundan büyük kaygı duyardım. . . Uçsuz bucaksız olanakları bulunduğumuz odaya, ayağımıza getiren İnternetle tanııştıktan sonra, ülkemde okurdan çok yazarın olduğunu düşünmüyor, çok net biliyorum böyle olduğunu. Bunu bilmem, yukarıda sözünü ettiğim kaygılarımın katlanmasına neden oluyor. İçinde debelenmekte olduğumuz sorunların temelinde, okumayan bir toplum oluşumuzun katkısı sanıldığından daha daha çok diye düşünüyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Jack London, Ernest Hemingway, Gogol, Zola, Aziz Nesin, Nazım Hikmet ve daha başkaları...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mudi Beya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.