Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
ABD katkılarıyla ve Recep Tayip Erdoğan gayretiyle ülkemizde temel değerleri altüst eden projeler mahkemelik olmakla kalmadı, AKP’ yi de kapanmanın eşiğine getirdi… Neyse ki, AKP üstüne atılı suçlardan aklanmamış olsa da kapatılmaktan kıl payı sıyrıldı. Bunlar uzun uzadıya yazıldı çizildi. Burada Başbakan Recep Tayip Erdoğan’ ın bir deyişi bozarak kullandığı gibi, üstüne bir de ‘ cücük , olduğu konuya değinmek istiyorum: Recep Tayip Erdoğan, geçtiğimiz Salı günü grup toplantısında CHP’ den ‘ ana muhalefet , diye söz ederken, MHP’ ye de ‘ yavru muhalefet , demişti ya!... MHP lideri bu benzetmeye çok kızdı. Devlet Bahçeli sahiden haklı! Ana muhalefet ile yavru muhalefet tıpkı, ‘ Analı kızlı köfte , der gibi geldi bana!...Ve Devlet Bahçeli töre terbiyesini içine sindirmiş bir şahsiyet olduğu için, ilgili benzetmenin aslının öyle olmadığını iyi bilir. Üstelik kafiye de tutmuyor. Devlet Bahçeli, bu konuya ilişkin, ’ Sayın Başbakan ona öyle demezler, peynir ekmek yemezler. Sen bunu bile eline yüzüne bulaştırdın..O sözün aslı, ‘Ana muhalefet, dana muhalefet, şeklindedir, diyeceği yerde ‘ cücük, sayfasından birkaç satır okumayı daha uygun gördü kedince. MHP lideri iki kere haklı: Sözün aslını savunarak kafiyenin de namusunu korumuş oldu böylece. Recep Tayip Erdoğan’ da cücük oldu. Cücük sözü de bir alem vallahi!.. Devlet Bahçel’ nin hangi anlamda kullandığını elbette bilemeyiz ama, rivayetler muhtelif.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mudi Beya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |