..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Türkiye > Alp Şahin




22 Kasım 2022
Oyları Bölmeyin  
Alp Şahin
Bu işin çözümü ya Zafer ya Memleket... Bir kere de benim gibileri dinleyin be... Ne kaybedeceksiniz? Zaten dedeniz ve saz arkadaşları yine kaybedecek... Kazansalar dahi...


:DID:
Arkadaşlar... Artık gerçekten Kemal Kılıçdaroğlu'nu desteklememiz lazım... Olaylar çok ciddiye bindi... Olabilir, değil past perfect tense; present perfect tense dahi bilmeyebilir, hiçbir seçimi dahi kazanamayabilir fakat emin olun onu desteklememiz lazım.

Malum ekonominin gidişatı iyi değil... Paralar artık suyunu çekti... Bu seçimde enkazı Kılıçdaroğlu'na ve saz arkadaşlarına bırakmamız lazım; ki, üç aya kalmadan yeniden erken seçim olsun... Deseler... Şimdi ki iktidar da; altılı masaya sağdan soldan girip inim inim inletse ne olacak? Çat… Altılı masa direkt dağılma sürecine girecek. Beraberi neyi tetikleyecek? Tekrardan yeni bir erken seçimi… Neden olmasın? Var mı cevap? Var mı bu olacaklara çözüm? Var mı oyları bölmeyin diye ağlayanlar? Yok... Sanıyorlar ki bir kere kazanacaklar… Eee? Öylece bitecek… Canım benim, canım… Ne güzel okumuş ve anlamışsın Nutuk’u… Siyaseti… Koz savaşlarını… Haydi hikaye paylaş sen özel günlerde.

Cidden soruyorum… Dünya’nın neresinde olursa olsun… Altı farklı parti cidden bir yürek olup da ülke yönetebilir mi? Var mı örneği? Ama işte böyle olması gerekti falan diyorlar da yahu dalga mı geçiyorsunuz? Hepsinin en az iki falsosu var… Haliyle olmaz ama olur ya şimdiki iktidar bana göre seçimi kaybederlerse zerre kadar üzülmeyecektir… Niye üzülsün ki? Altı farklı parti demek; altı farklı açık, en az altı farklı alternatif demek…

Diyeceksin ki, zerre kadar da demez ve alternatif üretemezsin ama ben söylemek isterim. Bu işin çözümü ya Zafer ya Memleket... Bir kere de benim gibileri dinleyin be... Ne kaybedeceksiniz? Zaten dedeniz ve saz arkadaşları yine kaybedecek... Kazansalar dahi... Kazanamasalar da ‘’takipçisi olacaazz’’ demeye bağlarlar… Hep öyle olmuyor mu?

Özet: İsviçre'de yaşamıyorsunuz. Bu millet; hem geçmişinde hem de geninde olduğu gibi lidere bakıyor... 73 yaşındaki dedeniz ‘’Bu parti Atatürk çizgisinden çıktı’’ dese yeni parti kursa, 500 kişi oy vermez fakat hala benim gibilere sövüyorsunuz falan. İnat etmeyin. Kabullenin. Bu coğrafyada iyi lideriniz varsa seçim kazanıyorsunuz... İnatla dedenizi de lideriniz diye gösteriyorsanız; kaybetmeye mahkumsunuz.

Özet 2: Bu yüzden değil midir CHP'den ayrılan ve DSP'yi kuran Bülent Ecevit DSP’sinin CHP yerine tercih edilmesi... (Ahanda bir koz daha gitti CHP’cilik oynayanlardan) Anlayana tabi.. Case closed.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın türkiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Liderlik
Neden Muharrem İnce?
Emrah Serbes'e...
Cumhuriyet Kadındır
Bir Başka Reis
Ahmet Necdet Sezer
Yazık
Akp Kurtarılmadan Türkiye Kurtarılmaz
Olmadı Be Ümit Özdağ
Şehit Kanı

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
O Osmanlı Subayı
Kopuk Kopuk
Şeytan ile Rabb
Timur
Şehzade
Düşman
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
İşine Gelirse

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.