..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > 21. YÜZYIL > Alp Şahin




6 Ekim 2023
İşine Gelirse  
Alp Şahin
Saat olmuş 3… Bombayı atalım gitsin… Baktığında ben yaşama karşı öyle şahsi düşünceler ya da keyfi arzularla ilerleyen biri değilim. Yine de...


:GCE:
Saat olmuş 3… Bombayı atalım gitsin… Baktığında ben yaşama karşı öyle şahsi düşünceler ya da keyfi arzularla ilerleyen biri değilim.

Kendimce ilahi dinlerin kitaplarını okumuş, anlamaya çalışmış, sorgulamış, az biraz Machiavelli, beraberinde Mustafa Kemal, biraz Charles Vane, derken Ivaylo ama içten içe Kürşad kafasını son biramı yudumlarken bulmak istemişimdir.

Haliyle… Hayata bakışım doğru insanların yollarını gözlemleyip, izledikleri yolların artılarını ve eksilerini satırlara döküp, hem kendime, hem de çevreme ışık tutmak iken; beni gölgelendirmek isteyenler olmuştur şüphesiz.

Yine de yok olamamıştır be ışığım… Vallaha bak… Tam sönecek gibi oluyorum… İlla bir şey oluyor… Bir kibrit daha yakılıyor, tekrar yanıyorum.

Yanıyorum ama… Konu asla Mevlana gibi show yapıp, yandıktan sonra ilgi beklemek olmadı ki… Zaten Allah bu dünyada gerçek iyilere hakikaten makamı, gücü ve parayı vermiyor… Buna eminim… Tabi ki vermek için imkan sunuyor ama beraberinde kah yozlaşman kah ise bedel ödemen isteniyor… Yozlaşmam ben, bildiğim gibi ilerlerim dersen de hemen hemen her şey elinden alınıyor… Sorma neden… Öyle uygun görüyor, görülüyor…

Kıyaslamak gibi olmasın ama… Peygamber olanlar bile vakti zamanında gücünü gösterdiğinde hemen itaat ediliyor, derken bir gün geliyor, birileri eleştiriyor, peygamber mütevazi oluyor; derken iki oluyor, peygamber ses çıkarmıyor; üç oluyor, dört oluyor derken mütevaziliği yetmeyip sonunda ”mucizesi” olamadığında sanki yaptıkları yalanmış gibi hemen dışlanıyor, yalnızlaşıyor ve beraberinde yok ediliyor.

Niye? Doymak bilmez maymun iştahlı eğitilmiş köpekler; (Yavuz Çetin’e selam olsun) vicdana ve erdeme biat etmez de ondan… Güç neredeyse onlar hep orada… Allah ise; sen de bunlar gibi oradaysan, ben orada yokum demekte… Sen; ben onlara benzemem dersen eğer, devamında sana nasıl inanayım deyip sınavını daha da zorlaştırmakta… Haydi buyurun… Yani… Şimdi… Bir şey derdim de… O da sanırım böyle bu işler derdi… (İşine gelirse)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın 21. yüzyil kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
Kopuk Kopuk
Düşman
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
Ehl-i Beyt Tadında
Otuzdört (34)
Buruk 30 Ağustos
Feniks
Yedi Düvel

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
O Osmanlı Subayı
Şeytan ile Rabb
Timur
Şehzade
Komplo Teorileri No: 828
Maral
Kötüler ve İyiler
Vargas ve Fazlası
Alp Şahin
Liderlik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.