|
"Oğuz Atay" Ontolojisi
(hAtİcE gÖk) |
Yazarlar ve Yapıtlar |
| |
“Demiryolu Hikâyecileri” öyküsünde Atay: Ama gene de ona yazmak, hep onun için yazmak, ona durmadan anlatmak, nerde olduğumu bildirmek istiyorum. Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba? diyerek bizi bize çevirmek ister. |
|
Fazıl Efendiye Tavsiyeler
(Hayati Okur ERDEMOĞLU) |
Günlük Olaylar |
| |
Ey necip bir milletin Fazıl Efendisi,
Yolun açık olmadan önce âcizane tavsiyelerimiz olacak.
Sen sanatınla milyonların gönlünde taht kurmuş bir sanatçısın. Sendeki yetenek sanatınla gündemde kalabilecek kapasitede. Gündemde kalmak için özel gayret sarf ederek, içinde bulunduğun toplumun değerleri ile çatışmana gerek yok.
Sen sanatını icra et, biz seni oturarak, kalkarak, hatta koşarak bile alkışlarız.
|
|
Advaita Vedanta*
(Ö.c.G) |
Yüzleşme |
| |
Şair çoktan sustu;ressam oldu şiirin kalemi;yarım kaldı beklenen senfoni..mağdur(e) sanık sandalyesinde buldu kendini.Kimse bir şey anlamadı.Hiç konuşmadklarımızı yazı(yorum) şimdi |
|
|
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Eser sahipleri, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları
yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin
izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin
izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar
dışında— herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.
|
|