..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Alp Şahin




22 Eylül 2023
31 Mart 2024 Yerel Seçim Sonuçları  
Alp Şahin
Ne yazık ki demeyecek, yine içinde bir umutla yaşayacak, aynı partileri destekleyip, yeni ideaları ve partileri reddedeceksin… Bu yüzden de kararında başarılar diliyorum muhalif seçmen...


:DDE:
Sabahtan akşama kadar televizyonlarda CHP’de değişim oldu mu olacak mı? Ekonomi iyiye mi yoksa kötüye mi gidecek? İyi Parti tekrar CHP ile birleşir mi birleşmez mi muhabbetleri dönüyor da dönüyor… 2024 yılına kadar gidecek gibi de…

Bu bomboş muhabbetlerden usandığım için, benim gibi usananlar da olduğu için yazalım gitsin… Niye? Çünkü hiç bu kadar uzatmaya, aynı şeyleri tekrarlamaya gerek yok… Tarihi de atayım. 22/09/2023… İstanbul ve Ankara belediyeleri iktidar partisinin eline geçecektir. İzmir istenirse kazanılabilir ama sırf tatlı su muhaliflerine bile bile umut olması açısından bırakılabilir. Neden mi?

Genel seçimlere bakacak olursak oy oranları şu şekilde.

AKP 19.3 Milyon… CHP 13.8 Milyon… MHP 5.5 Milyon… İYİP 5.3 Milyon… YŞP 4.8 Milyon… ZP 1.2 Milyon…

Kemal Kılıçdaroğlu koltuğunu Özgür Özel’e bıraksa da bırakmasa da; İyi Parti tek başına seçimlere girme kararı aldı… Tabi yine liderleri kararından vazgeçip başka bir şekilde devam etmeye karar vermezse… Haliyle ana muhalefet olan CHP’nin arkasında sadece YŞP olacağından ve o da, o kadar gönüllü desteklemeyeceğinden, CHP’nin kazanma şansı var mı? Yok…

Tüm partiler Meral Akşener’in dediği gibi tek başına girse İktidar partisi dışında herhangi başka bir partinin kazanma şansı var mı? Yok.

Peki… Genel seçimler üzerinden konuşmak ne kadar doğru dediğinizi duyar gibiyim. Şöyle düşünelim. Birbirine nefret duyan ve kopmuş ayrılmış bir 6’lı masa muhalefeti var mı? Var… Her geçen gün yeni yabancı uyruklular vatandaş oluyor mu? Oluyor. Bunlar Zafer Partisi’ne mi oy verecek? Hayır… Eee? Haliyle en fazla oy alan bir parti ne olacak da kaybedecek? Kolları mı sıvayacaksınız, kalp mi yapacaksınız, yoksa kazanıyoruz mu diyeceksiniz? Bunlar gitsin de ne olursa olsun vizyonsuzluğu da cabası.

Dolayısıyla; karşısında bu kadar basiretsiz, güçsüz ve vizyonsuz bir ana muhalefet ve muhalifçik partileri ve de bu partilerden çare bekleyen bir muhalif seçmen varken, iktidarın herhangi bir alanda herhangi bir seçimi kaybetmesi mümkün mü? Değil tabi ki ve bunun nedeni de çok basit… Çare olacaklar; yara açanlardan çok daha beter… Bu yüzdendir de iktidar partisinin ve seçmenlerinin 31 Mart 2024 yerel seçimlerdeki başarısını şimdiden kutluyorum.

Dipnot: Doğu bölgesini YŞP ya da olası yeni ismiyle başka parti kazanabilir. Amma velakin aralarında görevlerini başka amaçlara kullanmak isteyenler olabileceği için çok da önemli olmayacak, bu şehirlere kayyum atanacak, haliyle tamamen tek partili bir rejim olacaktır. Dedi dersin…

Ne yazık ki demeyecek, yine içinde bir umutla yaşayacak, aynı partileri destekleyip, yeni ideaları ve partileri reddedeceksin… Bu yüzden de kararında başarılar diliyorum muhalif seçmen… Seçim gecesinde de bana ağlama lütfen.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Komplo Teorileri No: 828
Hayir
Farz-ı Misal
O Parti
Neden Cumhur Kazanacak?
Gerçek Chp’li
Neden Kılıçdaroğlu’nu Sevmiyorum?
Manuel Portakal
Neden Karma Ekonomi?
İnsan Çöplüğü

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
Timur
Şehzade
O Osmanlı Subayı
Düşman
Şeytan ile Rabb
Kopuk Kopuk
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
İşine Gelirse

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.