..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Alp Şahin




16 Ocak 2024
Prometheus  
Alp Şahin
Karaciğeri kargalar tarafından dahi yenilmeli ama gün sonunda zincirlerini dahi koparıp benliğini kabullenmeli…


:BFF:
Zaman denilen kavram, biatkarlara göre; sıradan, düşünülmekten kaçınılan, bazen fırsat, bazen ise hüzündür. Realistlere göre ise; problemin belki de paradoksun ta kendisidir. Öyle ya… Bir realist olarak şahsen bana göre hayatta her ama her şey doğru zamanlamadan ve zamandan ötürüdür.

En de olsan, dibi de görsen; hiçbir şeyin sonsuza kadar anlamı kalmıyor ki… Kum saati misali zamanın bitmişse eğer, herşeyinin olması ya da olmaması dahi o kadar önemli kalamıyor.

Seni sen yapan gayeler, doğrular ve tecrübelerin yanına ilahi mesajları da okuduktan sonra bu düşünceleri hem harmanlayıp hem de sırtlamaya karar verdiğin an, hayatını diğerleri gibi maskelerle yaşamak yerine, bile bile günahı ve sevabıyla yaşıyorsan, bana göre doğru bir birey ve realistsindir. Bırak pesimist desinler… Anlamazlar ki.

Haliyle… Bu aziz topraklarda… Kendini düşünür sanan, kendini hacı hoca ilan ettiren ya da bilge bir zatmış gibi itelenenler, yeteri kadar saçma sapan, bayağı ve biatkarlık üzerine tatava ve sözler paylaştı.

Bu yüzdendir de, bu biatkar kafa reddedilip, yaşanmalı hayat Prometheus gibi… Zeus olacak Muaviye kafasındaki zatlara inat, karanlıklara karşı ateşler yakılmalı… Bu doğru davranış cezasız kalmayacağından zincirlenmeli… Karaciğeri kargalar tarafından dahi yenilmeli ama gün sonunda zincirlerini dahi koparıp benliğini kabullenmeli… Çünkü başa dönülüp hatırlanmalı… Zaman gelip geçiyor… Senden sonrası ne olacak?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Haklısın
Gece Gündüz
Bir Carrefour Akşamı
Sorarlar Ademoğlu’na
İki Biradan Çok Daha Fazlası
Bir Sivilin Gözünden Savaş
Akıl Oyunları
Meczup
Gazete Gibidir Kadın
Dinsiz Bir Dunya

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Biraz Ara
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
Tanrıça Hera
Uğruna Nefes Alıp Verdiğim
Kötüyü Cezalandıranlar
Çatlama ve Çatlatma
Bir Avuç İyi İnsan
Evlilik Kurumu
Azmi Karamahmutoğlu
Amin Diyelim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.