..E-posta: Þifre:
ÝzEdebiyat'a Üye Ol
Sýkça Sorulanlar
Þifrenizi mi unuttunuz?..
Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero
þiir
öykü
roman
deneme
eleþtiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
ÝzEdebiyat - Felsefe
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katýlýmý
Yazar Kütüphaneleri

Þu Anda Ne Yazýyorsunuz?
Ýnternet ve Yazarlýk
Yazarlýk Kaynaklarý
Yazma Süreci
Ýlk Roman
Kitap Yayýnlatmak
Yeni Bir Dünya Düþlemek
Niçin Yazýyorum?
Yazarlar Hakkýnda Her Þey
Ben Bir Yazarým!
Þu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm baþlýklar  

Kelebek
ergun tekkalmýþ
Þiir > Bireysel

paramparça kuþlarýz dünyanýn tepelerinde ötüþüp duran sahibjn ýslýðýný bekleyen soluk soluða

[DEVAMI]

 

 


 

 




Arama Motoru


• ÝzEdebiyat > Bilimsel > Felsefe
 Ölçü 4  (Bayram Kaya)

Oysa þimdi geçiþ dönemiyle birlikte "kolektif hak mülk sahibinin huzur hakkýydý". Huzur hakkýnýn gerisinde böylesi nesnel ve gerçek bir sanal köleci geçmiþ vardý.
 Ölçü 2  (Bayram Kaya)

Ava gidenlerin akýllarýnýn arkada kalmamasý için arkada kalan yavrularýn bakýmý, barýnma alanýnda ateþ yakýcýlýðý, barýnma alanýnýn ve kendilerinin korunmasýnýn ve gözetlenme yapýlýyor olmasý o andaki av ve pusu atma iþin devam etmesini saðlayan CANLI VE KOLEKTÝF EMEKTÝR
 Kendisini Kopyalama 1  (Bayram Kaya)

Sýnýrlý izole alan davranýþlarý da baþ ve sonuyla sýnýrlý olmak zorundaydý. Ancak izole alan da yeni bir eylem ve düþünce alaný açmakla tekrar sýnýrsýz gibi oluyordu. Bu yansýlar sizdeki totem düþüncenin sizler tarafýndan ortakla sýlan kolektif düþünce olmasýdýr.
 Ölçü 1  (Bayram Kaya)

Yani El "L" sesi ile kolektif olan, doðrudan olmayan belirsizliðe atýftý. Veya kolektif tüzel ligin yanýna doðrudan kiþi olana izafeydi., Mülkün sahibi olan tekil bilirliðe diyorduk.
 Hemcinslerin Tarihi 6  (Bayram Kaya)

Ýki mýknatýs çubuk arasýna onlara deðecek þekilde mýknatýs olmayan bir demir çubuðu koyun. Biraz sonra demir çubuðu mýknatýslarýn arasýnda elinizle iterek çýkarýn. Artýk mýknatýslar olmasa da mýknatýstaki tüm benzer etki artýk demir çubuða geçmiþtir.
 Hemcinslerin Tarihi 4  (Bayram Kaya)

Kiþisel sahiplik, kolektif sahiplik gibi herkesin sahipliðini gözetmezdi. Bu nedenle kiþisel sahiplik kendisini ihsas ederken; milli piyango biletinin "size de çýkabilir" reklamý gibi mülk sahibine teslim olma üzerinde kiþilere rýzk daðýtmayý vaat ediyordu.
 Hemcinslerin Tarihi 11  (Bayram Kaya)

Heyhat bir kýsým para da diþten artýran çalýþan kesim elinde birikir. Parasý biriken kiþiler emek hayatý içinde çekilir. Emek hayatý içinde çekilen kiþiler nedenle çalýþan ve sömürülen kiþi sayýsý azalýr.
 Hemcinslerin Tarihi 14  (Bayram Kaya)

Ancak hemcinslerin yaþamý totem dönemle birlikte, hem totem dönemin izolasyon þartlarýný taþýyan üs sel durumla üs sel durumlu izolasyon devinmesi kazandý. Hem de izole bir üs sel devimin kapasite ve ivmesini kazandý.
 Kolektif Alan 24  (Bayram Kaya)

DIÞ DÜNYA YÜKSEK ENERJÝ ALANIYDI. ÝÇ DÜNYA YANÝ HAYAT ALÇAK VE TAMAMLANACAK OLAN ENERJÝ ALANIYDI. Dýþtaki GERÝLÝMLÝ ENERJÝ FARKI olan enerji yüksek basýnçlý dýþ dünyadan, alçak basýnçlý iç dünyaya doðru akan parçalý bir yük enerjisiydi.
10 
 Totemi Dil 24/ý  (Bayram Kaya)

Totem kardeþler olmanýn üçüncü temel yasasý kardeþine dokunma meþruiyetiydi. Kardeþinin verdiðini kardeþinin dokunduðunu yeme, dokunduðu herhangi bir kardeþiyle cinsel iliþki kurma anlayýþýydý. Ya da totemi temel yasanýn üçüncüsü de kardeþi olmayanlara dokunmama yasaðýydý.
11 
 Hemcinslerin Tarihi 12  (Bayram Kaya)

Her dallanma çatallanma kendi üs sel durum yansýmasýyla vardý. Üretim yapýlan ilk dönem içindeki hemcinslerimiz; "avcý toplayýcý elde ediþlerini, üretimi ve üretilen kullanýmlarý ortaklaþmakla kendisine "paylaþmacý ortaklar tanýmakla, kolektif sürece baþladýlar.
12 
 Totemi Dil 22/b  (Bayram Kaya)

Sunular hep karþý Eva tarafýndan karþý Ademe gruba ya da grup temsilcisi ademe yapýlýyordu. Sunan ve sunulanlar karþý gruptan karþý cinslerdi.
13 
 Hemcinslerin Tarihi 1  (Bayram Kaya)

Kuantum durum tümden ve ayný anda belirsiz bir olasýlýklar bulutu içermenin üstel durumlarýdýr. Oysa maddenin olasýlýk daðýlýmý belirli bir sayýsal durumlara çöktüðü için olasýlýktan çok de termine olmuþtur (belirli olmuþtur)
14 
 Totemi Dil 24/g  (Bayram Kaya)

ÇÜNKÜ KÜRE YÜZEYLÝ BÝÇÝM TOPLAM KOLEKTÝF ENERJÝYÝ HER TARAFA DÜZGÜN YAYAR. Ýþte ortak paydaþlýðýn sýrrý düzgün yüzeyli alan ve küre yüzeyli hacim içindeki enerjinin düzgün yayýlmasý nedenle kolektif güç kolektif alanda herkesin yeteneðine, herkesin ihtiyacýna göre pay almasýna dönüþüyordu.
15 
 Hemcinslerin Tarihi 13  (Bayram Kaya)

Bugünkü insan dediðimiz türümüz homo sapiens denen bir türün sosyal, kültürel ve biyolojik evrimiyle ortaya çýkmýþlardýr. Örneðin, az da olsa bu insanýmsýlardan neandertallerin genini taþýmaktayýz.
16 
 Hemcinslerin Tarihi 7  (Bayram Kaya)

Kulluk sistemi içindeki uygulamalarla sürecin kolektif sahiplikteki anlam gibi bir anlam olmadýðýnýn anlaþýlmasý ile iþin rengi giderek deðiþmiþti. Bu deðiþim köleci sistem içinde büyük bir hayal kýrýklýðý TRAVMA olacaktý. Travmanýn tedavisi de yine imandý!
17 
 Hemcinslerin Tarihi 9  (Bayram Kaya)

Feodalizm kolektif gücün sömürgeci geliþme çizgisi içinde para adamlýðý dediðimiz burjuvalarý ortaya çýktý. Kolektif güç, sanal bir deðer anlayýþýyla paranýn deðiþim aracý olmasý üzerine yansýtýlmýþtý.
18 
 Ölçü 3  (Bayram Kaya)

Nasýl ki erken dönemde türümüz her þeyin ölçüsü olmakla bir yýðýn hata ve eksikleriyle insaný kolektif alan düzeyine getirmekle kolektif enerjiyi ortaya koyup; bizi kolektif enerjiden yararlandýrtmýþsa; yerellik bazýnda her þeyin ölçüsünün toplum olmasý da bir yýðýn eksiklerine raðmen uzayýn kapýlarýný önümüze sermiþti.
19 
 Totemi Dil 23/a  (Bayram Kaya)

Âdem ile Hava hikâyesindeki (Dumuzi ile Geþtinna; Gýlgamýþ ile Ýnanna hikâyesindeki) cennet miti, köleci sistemin cehennem azabý içindeki insanlar için erken döneme ait hafýza kayýtlarýndan ilhamla kolektif yaþam imajlarýndan çýkarýmlardý.
20 
 Totemi Dil 24/e  (Bayram Kaya)

Totemi nokta (totemi alan) öznenin, yani eylemli ben bilinci olan kiþinin; elmayla, elmayý doðrudan yeme giriþmesi arasýna girip yemeyi engelliyordu. Kiþi yeme iþini, elmayý totem merkezine getirip de paylaþana kadar kiþinin yemesini biraz geciktiriyordu. Sosyal etki sosyal öðrenmeydi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60  Sonraki Sayfa




son eklenenler
Ölçü 4
Bayram Kaya
Bilimsel > Felsefe
Ölçü 3
Bayram Kaya
Bilimsel > Felsefe
Ölçü 2
Bayram Kaya
Bilimsel > Felsefe
Ölçü 1
Bayram Kaya
Bilimsel > Felsefe
Hemcinsler A
Bayram Kaya
Bilimsel > Felsefe

 


 


Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

ÝzEdebiyat bir Ýzlenim Yapým sitesidir. © Ýzlenim Yapým, 2024 | © , 2024
ÝzEdebiyat'da yayýnlanan bütün yazýlar, telif haklarý yasalarýnca korunmaktadýr. Tümü yazarlarýnýn ya da telif hakký sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadýr. Yazarlarýn ya da telif hakký sahiplerinin izni olmaksýzýn sitede yer alan metinlerin -kýsa alýntý ve tanýtýmlar dýþýnda- herhangi bir biçimde basýlmasý/yayýnlanmasý kesinlikle yasaktýr.
Ayrýntýlý bilgi icin Yasallýk bölümüne bkz.